Obľúbení režiséri (10)
Nejlepších pět: Gran Torino, Million Dollar Baby, Unforgiven, The Outlaw Josey Wales, High Plains Drifter (Podle roku vzniku)
Pět nejlepších v anglické verzi, ve které jsem filmy viděl: A Fistful of Dynamite, Once Upon a Time in the West, The Good, the Bad and the Ugly, For a Few Dollars More, A Fistful of Dollars
Pět neljepších: Caché, La pianiste, Funny Games, Benny's Video, Der siebente Kontinent
Paul Greengrass
Najlepšie filmy:
Bournovo ultimátum (2007)
Bournov mýtus (2004)
Let číslo 93 (2006)
James Cameron
Najlepšie filmy:
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Votrelec 2 (1986)
Terminátor (1984)
Pět nejlepších: Mientras duermes, [Rec] 2, [Rec], Películas para no dormir: Para entrar a vivir, Fragile
Edward Zwick
Najlepšie filmy:
Posledný samuraj (2003)
Krvavý diamant (2006)
Legenda o vášni (1994)
Christopher Nolan
Najlepšie filmy:
Temný rytier (2008)
Počiatok (2010)
Dokonalý trik (2006)
Ridley Scott
Najlepšie filmy:
Votrelec (1979)
Gladiátor (2000)
Americký gangster (2007)
Don Siegel
Najlepšie filmy:
Útek z Alcatrazu (1979)
Drsný Harry (1971)
Invaze lupičů těl (1956)