Posledné recenzie (21)
Seminář (2023)
Po první třetině jsem to měl vypnout. Je to moc debilní. Dvě hvězdy za kill pánví, vohňostroj a za bábu s kosou.
Půlnoční nebe (2020)
Fakt jsem se na to těšil. Jsem fanda Sci-Fi, líbí se mi vesmírné lodě, Star Wars... Ale takový filmový zklamání jsem dlouho nezažil. Jo krásný obrázky, hra s krajinou, i ta myšlenka filmu je dobrá. Ale přes to všechno je to skoro bez děje. Tý posádce vesmírný lodí bych nedal na starost ani pískoviště. Občas ty dialogy jsou úplně stupidní. Film mě tak unudil, že jsem ho ani nedokoukal.
Dámský gambit (2020) (seriál)
Pustil jsem si to jen tak na zkoušku, nedovedl jsem si představit, že budu sedm dílů, koukat jak někdo hraje šachy. No a dokoukal jsem to skoro jedním dechem. Neuvěřitelně to uteklo, má to spád, výborně natočené a zahrané. Nějaká cena za to určitě bude.