Recenzie (57)
Matrix (1999)
Jedno z nejlepsich Scifi co jsem kdy videl.. Neuveritelne chytlavy pribeh, neskutecna akce a naprosto monstrozni konec filmu.. Opravdu extaze!
Skrytá identita (2006)
První polovina filmu nic moc.. podleme zbytecne dlouhy film, kde se v prvni hodine nic moc zajimaveho nedeje a film spise nudi.. ale druha pulka.. panecku!! Neskutecnym zpusobem se to rozjelo a monstrozni konec tomu dodal korunku! Opravdu poslednich 10 minut naprosta lahudka.. a poslednich 10 sekund filmu? EXTAZE!!!
Ja, legenda (2007)
Za me jeden z nejlepsich filmu co jsem kdy videl.. uzasna atmosfera, ktera strci do kapsy leckterej horor (ackoliv Ja Legenda horor byt nema) a perfektni Will Smith! Videl jsem temer vsechny postapokalypticke filmy a tenhle radim na naprosty TOP!
Roztomilé mrchy (2010) (seriál)
Koncept dobrej, první série super, ale po nějaké 4. sezone a po asi 5. odhalení "A", kdyz se nakonec vzdy ukazalo ze to ten "A" vubec neni jsem to vzdal... ted koukam ze jsou dalsi a dalsi serie a serial se toci stale dokola kolem toho sameho.. videl jsem par minut novych dilu.. je to absolutni tragedie.. nechavam alespon 3 hvezdicky za prvni 3-4 serie, po kterejch mel serial skoncit... Jeste se mi nestalo abych se prestal koukat na rozkoukanej serial, ale na tohle bohuzel opravdu nemam..
Znovuzrozeni (2012) (seriál)
Výbornej chytlavej mysteriozni seroš.. nebejt nicneřikajícího konce, jasnejch 5 hvězd... po trech letech to vypada na druhou řadu, viz: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FkwzHEYZj50 Takže se máme na co těšit :)
Neutečieš (2014)
Film dost o nicem, zadne napeti... do dobreho hororu to ma sakra daleko a konec filmu jen podtrhl celkovou tragedii...
Interstellar (2014)
Grandiozni podivana pro kazdeho milovnika scifi... zacatek trochu slabsi, ale pak se film rozjede neskutecnym zpusobem a nepusti... Na hlavni roli by se kralovsky hodil Tom Cruise.. McConaughey pusobi nesympaticky, mozna jen na me, ale docela mi, hlavne ze zacatku, ve filmu vadil... Nicmene pribeh je uzasny a zapletka skvela :) SPOILER: Kdyz se vrati z prvni planety (ta kde radily vlny) a zjisti, ze prave ubehlo pres 23 let a náhle se kouká na zprávy od svého snya... to bylo tak neuveritelne emotivni, ze jsem neudrzel slzy.. ten film mel zkratka vse :)
Zrkadlá (2008)
Pro mě jeden z nejlepších hororů co jsem kdy viděl :) Kiefra mam hrozne rád z 24, tak jsem to musel vidět.. a viděl jsem ten film už 3x a prostě mě neskutečně baví! A ten konec... prostě labůžo!
Útek z väzenia (2013)
Uzasnej film! Vybornej pribeh, jednoduchej a proste dobrej!! :D A Árný prostě nemá chybu.. s bradkou tady vypada fakt parádně a scéna s kulometem z vrtulníku byla naprosto bombastická :D Výbornej film dvou legendárních akčních hrdinů :)
Dvanásť opíc (1995)
Film dnes stary uz 20 let.. neuveritelne ze jsem ho prvne videl az dnes.. U malo kterych filmu jsem zustal jen cumet na platno/monitor s otevrenou pusou.. Neskutecny zazitek.. clovek se v filmu sam ztraci ze obcas ani sam divak nevi co je vlastne realita.. a finale filmu je proste grandiozni.. Uzasne SCI-FI a videt Brada Pitta hrat tak uzasne nikde jinde neuvidite... opravdu zaslouzenejch 5 hvezd!