Posledné recenzie (57)
Navždy mladá (2015)
Krasný film, nicméně nedoporučuji po rozchodu, moc silné emoce..
The Walking Dead: The Ones Who Live - What We (2024) (epizóda)
Nemám slov, to co herecky předvádí Andy Lincoln, to je Oscar materiál... Neuvěřitelný výkon, zbožňuji ho
Dark (2017) (seriál)
Neuvěřitelné, mám za sebou 2 serie a po posledních dílech první a hlavně celé druhé sérii musím říct, že je to scénáristicky snad to nejlepší, co jsem kdy sledoval, neuvěřitelně vymyšlené, dlouhodobě to do sebe zapadá a je to neuvěřitelně poutavé! WOW!!!
Posledný denníček (2)
The 100 a další plány postapokalyptických serošů
Další postapokalyptický seriál co jsem si našel je The 100! První sérii jsem zhlédl částečně dom a částečně na nočních v práci a po takovém nemastném, neslaném začátku seriálu se to parádně rozjelo! Něco jiného oproti Revolution, ale má to celkem blízko k LOST jak je to plné záhad :) Seriál mě opravdu zabavil a moc se těším na další sérii! Navíc o krásné mladé holky tam není nouze, takže je to supr :)
A druhá série začíná už v říjnu! Takže další aktuální seriál :)
Jako další seroše z postapokalyptické doby už mám vyhlídnuté např: Defiance, Revenants Les, The Strain, Falling Skies, Battlestar Galactica, Caprica... !
Už se na všechno hrozně těším! :)