Recenzie (180)
Doba ľadová 3 (2009)
Pro mě nejlepší díl "ledové trilogie".Hloupý lenochod Sid a trochu nabubřelý mamut Manny mě baví pořád,tak jako na začátku.S jediným rozdílem,scéna v jeskyni,kdy se parta zvířátek sjede zeleným plynem prostě nemá chybu!!!!:-)))))))))
Requiem za sen (2000)
Psychologický film o drogách (a ne jen těch chemických látkách),který člověka zaručeně psychologicky rozebere.Když k tomu přidám neuvěřitelnou režii a střih , především pak u "nájezdů" drog a ničivou instrumentální hudbu,má to pro mě jediný možný odzbrojující výsledek - drogy nikdy,nikdy a NIKDY! :-) to golfista : s tím panákem musím jen a jen souhlasit,připravte si radši 2:-)
Kráska v nesnázích (2006)
Co se obsahu týče,je zde rozepsáno až až.Ode mě 4* už jen za tu odvážnou sexuální scénu Geislerky a za výkon J.Schmitzera,protože ten kdo mu sežere ty pos*aný diabetický sušenky,ten by se měl bát :-)
Ženy v pokušení (2010)
Super zábavná česká komedie o tom,že život přinese občas vážně pár nečekaných těžkých situací,které lze i tak zpracovat s nadhledem.K tomu jedna nadržená věčně sexuchtivá babička (ona sama by se tak nikdy určitě nenazvala) a naprosto okouzlující V.Dyk jako bonus navíc:-)
Sex v meste (2008)
Kostrou stejné jako seriál.Ke konci trochu nuda.Ale 5* stejně dávám,už jen za po*** Charlottu na dovolené :-)
Sex v meste (1998) (seriál)
Krásné ženy,krásné věci,módní výstřelky,sex,řeči o sexu,filozofování o životě,vztahy nahoře i dole,nekonečné drbání mužů no a nakonec i trochu té lásky.Seriál o všem a o ničem,přesto nemůžu jinak,než nemilovat.
Na dotyk (2004)
Krutý pohled na mezilidské vztahy postavený na 4 silných postavách,intrikách a vášnivém sexu.Příběh o tom jak láska a pravda nejdou ve vztahu ruku v ruce,jak vášeň a vroucí cit lze cítit ke dvěma osobám a přeci ke každé jinak,o tom že zvyk je železná košile.Přidejte k tomu ještě naprosto odzbrojující krásu N.Portman a sladkobolnou hudbu a máte z toho film jak víno.
Pretty Woman (1990)
Krásná nezkrotná a špatně vychovaná chudá žena,krásný naškrobený a dokonale vychovaný bohatý muž.Nu a je z toho láska jako trám i přes všechny klacky co jim život hází pod nohy.Klasika všech klasik v romantických komediích.
Roztomilé mrchy (2010) (seriál)
Pár pěkných slečen a pořádná kupa tajemství.Ano uznávám,jsem seriálovým maniakem,proto jsem možná málo kritická,ale tenhle seriál funguje docela dobře.V každém díle postupně graduje napětí a odkrývá se malý kousek tajemství.Ukazuje pevnost přátelství,těžkost při rozhodování u některých pro mládež ne zrovna jednoduchých věcí.4* snad jen za to,že někdy je těch sms od "A" přeci jen zbytečně moc.
Single Man (2009)
Názorů je spousta.Jedna skupina nenávidí a kritizuje za uměleckou onanii Toma Forda a ti druzí bezmezně milují.Na 100% patřím k té druhé skupině.Vizuální stránka a umělecké pojetí filmu dokonalé,C.Firth v roli homosexuála k sežrání(muži i ženy padají do kolen) a ta čisto-čistá bolest rozervaného osamělého nitra vystižená s takovou přesností,že jsem téměř celý film utírala slzy z očí.Dalších 5* hvězd uděluji hudbě filmu,která je pro mě tím nejlepším filmovým soundtrackem.V této vražedné kombinaci mi i měsíce a měsíce po shlédnutí poslech soundtracku působí bolest a sevření srdce.Co očekáváte od skvělého filmu?Já právě tohle,že pokaždé při vzpomínce na něj,mi okamžitě vyplují ty emoce,které filmaři chtěli vyvolat.