Recenzie (270)
Zodiac (2007)
Fincher, Gyllenhaal, Ruffalo i Downey to prostě umí. Když se k tomu přidá tento záhadami a nejasnostmi opředený případ nemůže z toho vzniknout nic špatného. V tomto připadě dokonce skvělého.
Cesta do zatratenia (2002)
Road to Perdition je pro mě celkem zklamáním. S takovouto výbavou herců to Sam Mendes a jeho parta mohli zvládnout daleko lépe. První půlka se táhne tempem slimáka, druhá už za to stojí, ovšem konec je předvídatelný sto let dopředu. Atmosféra je slušná, Hanks taky, ale ostatní nemají téměř žádný prostor. Příběh je jednoduchý, což by nebylo na škodu, pokud by pro hlavní aktéry nebylo celý film všechno tak těžké a nakonec lehké jako facka. Slušný film, ale čekal jsem mnohem více.
Expendables: Nezničiteľní 3 (2014)
Této partě jsem opravdu hodně fandil, první dva díly byly naprosté pecky plné skvělé akce, herců, hlášek a nostalgie. Bohužel třetí díl na ně tak úplně nenavázal. Ne, že by to byla blbost a nedalo se na to koukat, ale to tempo a kvalita tam není. Hlavní příčinou jsou podle mě mladí (ne)herci, kteří jsou naprosto nesympatičtí, trapní a otřesní. Celkový dojem není špatný, ale je to velké zklamaní a škoda. Za mě trochu lepší 3*
Posledný skaut (1991)
No nevím, podle mě to teda velká pecka není. Skvělé scény střídají průměrné, místy dokonce nudné a zbytečně dlouhé. Wills je dobrý, přestože už měl i lepší výkony. Wayanse moc neznám, ale do své role se celkem hodil. Myslím, že 60% tomu naprosto odpovídá.
Ľadová archa (2013)
Dobrý nápad, který by si podle mě zasloužil lepší zpracování, méně logických mezer a nedomyšlenosti. Chris Evans rozhodně není špatný a když nevypadá jako oholený a vypasovaný přiteplenec, může hrát i takovéto drsňáky. Za shlédnutí určitě stojí, rozhodně nenudí, ale věřím, že se z toho dalo udělat lepší dílo.
21 Jump Street (2012)
První půlka je naprosto skvělá a vtipná komedie. Bohužel finále trochu ztrácí tempo a je velmi předvídatelné. Je to škoda, ale i tak je to super podívaná.
Zachráňte vojaka Ryana (1998)
Až na absurdní zápletku je to vážně úžasný film.
Očista: Anarchia (2014)
Chtěl jsem napsat komentář, ale poté, co jsem si přečetl ten od Enšpígla, je to zbytečné. Vidím to přesně jako on.
Čo robíme v temnotách (2014)
Naprosto originální a vtipný snímek. Shlédnuto na MFF Karlovy Vary 2014.
Terra Nova (2011) (seriál)
Vždy dávám seriálům šanci alespoň 3 díly. Zde to asi nedám, protože po 2 dílech mi to přijde jako slušná blbost, moc mě to nebaví a rozhodně nemám chuť na tu třetí projekci. Jediné, co jsem shledal dobré je nápad. Možná ještě přijde čas, prozatím lepší 1*