Recenzie (13)
NZSAS: Speciální jednotky Nového Zélandu (2007) (seriál)
Skvelý dokument, môžem len odporučiť 100%.
Mechanik (2004)
Perfektne spracovaný príbeh, herecké obsadenie, prevedenie,..... 100%
S autem v divočině (2012) (relácia)
auto + divočina = koko...a. Toto sa nepodarilo.
Škola zelených baretů (2005)
Môže byť. IF IT'S ABOUT LIFE REGARD TO NOTHING.
Poslední panic (2010)
Traaaapne nič horšie som ešte asi nevidel a dúfam, že už ani neuvidím. Odpad 1.triedy.
Restrepo (2010)
Skvelý dokument. Všetka česť a pokoj v duši autorovi Timovi Hetheringtonovi (zomrel 20.4.2011 Libya) za dokonalé zobrazenie toho, ako to je v Afghanistane. Nič než 100% nemôžem dať.
Projekt X (2012)
Perfektné, paráda, skvela hudba. Konečne niečo originálne a nie klasická "teen" komédia na štýl prci prci. Nič pre pre "dôchodcov"!!! Čakám na PX2. Tržba viac ako 100 melónov hovorí za všetko.
Bojová loď (2012)
Rihanna to tam teda úplne zabila. Najlepšie by sa asi hodila ako zarážka na dvere. Katastrofa, nič horšie už asi ani nemohli spraviť, ako to že ju tam postavili do role ramba. Je tam ako tŕň v zadku.
Projekt 44 (2011)
Škoda tých 10 min čo som to pozeral.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Famózne. Nič lepšie som nevidel a už asi ani nikdy neuvidím. 100%