Posledné recenzie (11)
První krok (2009) (seriál)
Sice nemám ráda takové seriály a musím říct, že tento opravdu není žádný skvost, ale i tak jsem zkoukla všech 13 dílů během jednoho dne. Nakonec mě seriál vcelku pohltil a klidně bych uvítala i nějaký díl navíc. Ten otevřený konec mě poněkud zklamal. Navíc bez příslibu dalšího pokračování, je to takové násilně utnuté a domyslete si. Uznávám, že to není nic závratného a místy to dost pokulhává, ale i tak..je to originální, po chvilce to vtáhne do děje a je to daleko lepší než taková ordinace v růžové zahradě..jako oddechový seriál, u kterého člověk nemusí moc přemýšlet fajn. Prostě se mi to líbilo. Nehledejte v tom něco co tam ani není a poddívejte se na víc dílů než na ten první (a to ještě na prvních 10 minut z něj) a zaměřte se na to, že to je jen taková oddychovka a ne veledílo.
Upírske denníky (2009) (seriál)
U tohohle seriálu mě hrozně mrzí fakt, že s knižní předlohy si vzaly de facto jen jména, protože jinak se to nepodobá skoro v ničem..snad jen, kdo je ten bad guy a kdo ne. Každopádně to má nějakou úroveň laťku a daří se to být fakt napínavým a člověku těch 45 minut uteče jako voda a na konci si říká..to mám zas čekat týden na další? chjooo..hlavní představitelé super, akorát mi přijde, že to byl konkurz na good-looking modely než na herce..každopádně hrát zvládají dobře, takže si nemohu moc stěžovat..ale najít někoho ošklivějšího, to spíš najdete jehlu v kupce sena :)
Tajomstvo kruhu čarodejníc (2011) (seriál)
Z tohoto seriálu jsem poněkud rozpačitá. Hlavní hrdinka mi někdy nesedne, přijde mi až moc hysterická a uvřeštěná a celé je to zahalené do teenagerovského hávu. Přesto koukám už na 14. díl a jsem zvědavá, jak to bude pokračovat..je to slabší, ale napínavé. // edit u 20. dílu -> Děj se konečně začíná vylepšovat, začíná přituhovat a být to napínavější. Snad to ten konec zachrání a bude druhá řada.