Recenzie (173)
Queen & Adam Lambert: Show musí pokračovať (2019) (TV film)
Král je mrtev, ať žije král!
Bohemian Rhapsody (2018)
A všichni prostě jen seděli, zírali a pro jednou drželi hubu...
Učiteľka (2016)
Klobúk dole! A aby som nezabudla... Moja mamička je operátorka MPZ a môj tatinko strojný zámočník.
Homár (2015)
Někdo single? Zn. trpím krátkozrakostí a občas krvácím z nosu :-)
Kobry a užovky (2015)
Víš jak... Je to český, ale je to kua dobrý!
Frankenstein (2011) (divadelný záznam)
Neptej se, B.! Je to jako remake Sophiiny volby a já nevím, kterýho Frankensteina si vybrat...
True Blood: Pravá krv (2008) (seriál)
TRUE TO THE END! A i po té poslední epizodě nechávám pět hvězd - je to srdcový, no... Ovšem nenechte se mejlit! Seškrtala bych to tak na pětinu, než byste řekli pumodlak! Ale nebudu nevděčná, takže díky Charlaine Harris za námět (ty knihy bych Ti seškrtala jakbysmet a ten jejich konec?!), za Sookie, Billa a Erica, HBO za to, že nejsou televize, ale HBO (ať už to znamená cokoliv), za fakt hustej merčendajzink (i když ta lahvinka Tru: Blood chutnala jako rozpuštěný lipíčka), no a Alexander Skarsgård a Joe Manganiello si zaslouží uznání celé lidské rasy za příkladné nošení tílek (jako vy dva si můžete nacpat klidně i fusekle do sandálů!), TEAM PAM, R.I.P. TRUE BLOOD! @,.,@
Hledání (2014) (seriál)
Looking for MORE! BTW, hodnotím po první sezóně. Piloty nehodnotím, nejsme v Top Gunu :-P.
Gravitácia (2013)
Trvalo to, ale asi už jsem konečně pochopila, k čemu je celý to 3D dobrý... Díky, Cuarónovi! Já, 3D a vesmír?! Ovšem, když driftovat nekonečnem, tak jedině s Georgem Clooneym... psss... psss... jako poslední slyšet jeho hlas... pssssss. A pak už jen: hello darkness, my old friend...
Rivali (2013)
Jako, ty vole, to ale byla jízda!