Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Nejpříjemnější seriál všech dob.. Asi i nejlepší českej dabing vůbec. Hlavně ať na tento "séroš" mrknu kdykoliv, odprostím se od všeho, zapomenu na problémy a bavím se. Díky za seriál, který je i po 1150. shlédnutí geniální a člověka dostane! :)
Dr. House (2004)
Černobyl (2019)
Stranger Things (2016)
S01: 95%, S02: 85%, S03: 90%, S04: 90%
Most (2011)
S01: 95%, S02: 85%, S03: 80%, S04: 90%
Zločin (2011)
1. série: 90%, 2. série: 100%, 3. série: 90%, 4. série: 80%
Temný prípad (2014)
S01: Skvělá práce! Hlavní aktéři sem pasují jako prdel na hrnec. Jen tomu něco málo chybělo, nějaké překvapení. Vyvrcholení série v posledním díle trochu kazí můj dojem, škoda. Bohužel 5* dát nemůžu.. 85% S02: Opět parádní! Nejlepší díl série byl ten předposlední (7). Gradace v posledním díle už takovou šťávu neměla, nicméně nekazí to předchozí dojem tak, jak finále první série. 85% S03: V celkovém hodnocení zřejmě nejlepší série. 90%