Recenzie (245)
Nevinné beštie (2006)
Tak tohle byla bomba! Ils si vystačil opravdu s málem. Má jednoduchý, přímočarý děj, odehrává se na minimu prostoru a přesto jsem napětím ani nedýchala a taky jsem se - konečně! - jednou u nějakého hororu regulérně bála. Scéna, kdy je hlavní hrdinka sama v noci v lese, a s ní tam jsou pouze ONI a obklopují jí jen šílené a divné zvuky, to u mě bylo až na infarkt, kam se hrabe Záhada Blair Witch :-) To nejlepší ovšem přinese závěrečná pointa, ze které mě zamrazilo a víc než co jiného mě na delší dobu nepříjemně rozhodila.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Po osmi zhlédnutých sériích musím říct, že jsem byla svědkem neskutečného kvalitativního propadu. Z původně svěžího, vtipného, moderního seriálu se stala trapná a nastavovaná fraška. Původně sympatická partička v čele s bezkonkurenčním Barney se změnila v bandu protivných newyorských trapáků zralých na facku. Posledních pár sérií mě u HIMYMu drželo pouze to, že jsem chtěla vidět "tu matku" no a když jsem jí spatřila, tak jsem jen mohla s otrávených obličejem říct, že to utrpné sledování za to nestálo. 1.,2.,3. řada super a zbytek.....no, snad radši nic.
Vikingovia (2013) (seriál)
Charisma Travise Fimmela mě dostává do kolen
Zabijak Joe (2011)
Tak tohle........bylo teda něco! Zabiják Joe není filmem, jehož děj a zápletka by člověka posadila na zadek. Ale to ostatní, co dominuje svojí zvráceností, brutalitou, mrazivou atmosférou a zatraceně silným závěrem, mi zalezlo pod kůži tak hrozně moc, že jsem ze sebe stěží dostala půl slova.......na závěr jen dvě věci - můj pohled na Matthewa McConaugheyho už nikdy nebude jako dřív a to, že jsem vegetarián, už od teď nebude jediný důvod, proč se na křidýlka z KFC ani nepodívám.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Pokud jde o Pána prstenů, tak jsem jeho obrovskou fanynkou, i když žánr fantasy nepatří mezi ty, které bych ve velkém vyhledávala. Ke shlédnutí Hobita jsem se přemlouvala docela dlouho, z obavy, že ho v každé minutě budu srovnávat s Pánem prstenů a nedokážu si ho patřičně užít. Přiznám, že chvílemi mi blesklo hlavou "Pán prstenů byl lepší" , "v Pánovi prstenů byly lepší masky, efekty" nebo "Pán prstenů byl temnější, kdežto Hobit rozvernější" atd.atd., ale krom těchto pár myšlenek mě Hobit okouzlil a pohltil. Velkolepé a nádherné záběry jsou dechberoucí, postavy baví, skřeti jsou, jak se patří, správně odporní a zapomenout nelze ani překrásná hudba. Jak jsem už zmínila, knihu jsem nečetla, takže jak se Jackson vypořádal s přenesením příběhu na plátno, nemůžu hodnotit. Určitě to neberu jako mínus, možná jsem i ráda, aspoň jsem nemusela prskat "ale tohle v knize není" nebo "v knížce to bylo jinak" , jako jsem měla tendenci u Harryho Pottera :-) Ukazatelem, že to Jackson zvládl, je pro mě zkrátka pouze to, že jsem hltala každou minutu. V hodnocení si nechávám rezervu a uvidím, jak se vydaří další díly.
Votrelec vs. Predátor (2004)
Tohle nebylo dobrý.........
Megamozog (2010)
Naprosto skvěle vyvedený animák, bourající zavedená klišé o superhrdinech, má snad ten nejnabušenější soundtrack jaký jsem kdy v animovaných filmech slyšela. Krom toho rozhodně doporučuji pustit si film v originálním znění, protože slyšet, jak Metro Man s hlasem Brada Pitta zpívá, je fakt zážitek :-)
Nehanební bastardi (2009)
Nikdy v životě jsem na někoho, kdo jedl štrúdl, tak fascinovaně nezírala, jako když se jím krmil Christoph Waltz a nikdy v životě jsem se nezalykala smíchy, když někdo řekl "arrivederci", jako když to řekl Brad Pitt. Tarantino - opět - naservíroval opojný a mimořádný filmový zážitek, jak už tak bývá jeho zvykem :-)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Vždycky, když se mě někdo ptal na můj nejoblíbenější/nejmilovanější film, řekla jsem, že jich mám hodně a vypíchnout jeden konkrétní nedokážu. Ale čím vícekrát jsem viděla tenhle kinematografický skvost, jsem definitivně utvrzená v tom, že příště na výše zmíněnou otázku budu odpovídat dvěma slovy - Pulp Fiction. Ani všechny superlativy světa nedokážou pořádně vyjádřit, jak je tento film geniální! Počínaje příběhem, postavami, hláškami, dialogy, konče soundtrackem, všechno šlape na 150%. Je to právě Pulp Fiction, potažmo Quentin Tarantino, kdo mě naučil milovat filmy! - A protože vyšel snímek na blu- ray jdu si ho teď vychutnat v té nejlepší kvalitě :-)
Doba ľadová: Zem v pohybe (2012)
V první řadě chci říct, že zrovna Doba ledová, ač první díl je skvělý, tak v sobě nemá natolik velký potenciál nebo neoplývá kdovíjakou zajímavostí, že by se daly točit další a další díly. V pořadí už čtvrtý díl (!) je toho zářným důkazem. Nemá v sobě nic, co by extra stálo za zmínku, nebo utkvělo v paměti. Je tu sice pár vcelku vtipných momentů a hlášek, akčních scén, potěší i spousta nových postav, ale bohužel to všechno je postaveno na velice slabém scénáři. No a pokud se pouhých 94 minut vleče jak hodina matematiky, tak prostě něco není v pořádku.