Recenzie (245)
Kto prežije - Borneo (2000) (séria)
"...I believe we owe it to the island spirits we have come to know to let it end in the way that Mother Nature intended: For the snake to eat the rat"
Kapitáni: Mistrovství světa (2023) (seriál)
Tady není o čem - Netflix sportovní dokumenty prostě umí.
13 minut (2021) (TV film)
Co říct....je to síla :-(
V sieti (2020)
uffff....
Na tenkém ledě (2020) (seriál)
Tohle by si sakra zasloužilo pokračování...... :-(
In Memoriam: New York City (2002) (TV film)
I po 19 letech z toho mrazí :-( ...nejlepší dokument o 11.září
Manželské etudy po 35 letech - Marcela a Jiří (2018) (epizóda)
Čistočistá deprese - od začátku do konce. Jediným světlým bodem je právě Tomáš, kterému ze celého srdce držím palce! Tady je jasně vidět, že když je snaha, tak jde všechno. Bohužel ale po všech ranách osudu, Marcela už není schopná v sobě najít sílu se sebou něco udělat. Což se jí na druhou stranu nelze divit.....
Mezi dvěma kapradinami (2008) (relácia)
Geniální!!!!
Ledový vrah a psychiatr (2003) (TV film)
Z toho člověka šel strach i přes obrazovku...fuj, tohle budu rozdýchávat ještě dlouho.
Richard Jewell (2019)
Clint Eastwood je mou letitou a absolutní srdcovou záležitostí. Není režisérská a herecká osobnost, která by ho předčila - proto ne vždy dokážu být v případě jeho filmů objektivní :-) Ale Richard Jewell se i bez ohledu na jméno režiséra mimořádně povedl. Je to pravá a ryzí "eastwoodovka" - poutavé, režisérsky zvládnuté a výborně zahrané drama. Sam Rockwell, z opomíjeného herce vedlejších rolí se vyšvihl mezi hereckou elitu a podává čím dál tím lepší výkony, zde opět exceloval. Paul Walter Hauser, neznámý herec, doufám že touto rolí na sebe upozorní a v budoucnu o něm ještě uslyšíme. Kathy Bates - legenda - ta neumí hrát špatně :-) ..Za mne úžasně strávené 2 hodiny, děkuju Clinte :-) :-)