Recenzie (631)
Papírový hrdina (2009)
Rádoby podivínské rádoby nezávislé drama s řadou laciných účelových gest zachraňuje pouze ústřední dvojice. 55%
Ten druhý (1972)
Předvídatelné, ale stojí za pozornost už kvůli prostředí a atmosféře (která však není moc napjatá ani horrorová).
Vtáci (1963)
Ptáci jako horrorové příšery?! Nee, to (alespoň u mě) nefunguje, ptáci jsou andělé. Každý mistr svého oboru má právo na slabší chvilku, a Hitchcock si ji vybral tímto opusem. 54%.
Hatchet (2006)
Alespoň, že tam byly ty ceckaté buchty. 55%
Zmiznutie Alice Creedovej (2009)
Blakeson jako scénárista je debil. Ta scéna s nábojnicí na WC by se hodila jako parodie do Monty Pythonu. Naivní, infantilní, předvídatelné, klišovité až na půdu. Dvě knedle jsou za atmosféru, napětí a Marsana. 55%
Osvietenie (1980)
Kubrickovi asi moc nerozumím. Ale tu atmosféru jsem cítil.
Mučedníci (2008)
Nedoporučuji. Umně natočená sadistická samolibost sic s morálním ospravedlněním, avšak bez pointy.
Tanec s mŕtvymi (2006)
Ti umrlci opravdu místy naháněli hrůzu, co? 45%
Inju, bestie ve stínu (2008)
Pointu jsem odhalil do 32. minuty. A co vy?
Dread (2009)
Upovídaná nuda se stylovou kamerou a strakatou Laurou Donnelly. 40%