Recenzie (46)
Po čom ženy túžia (2000)
Po čem ženy touží?To tak vědět ....:-D
Miazgovci (1968) (seriál)
Starý dobrý seriál.....
Légia (2010)
Tak upřímně řečeno, nevím co si o tom filmu mám myslet....Jisté je, že trailer byl o 100% lepší, než-li samotný film...Skoro žádná akce, scénář o ničem, občas opravdová nuda!
...A je to! (1979) (seriál)
Dva opravdoví odborníci, opravdu přez všechno!
District 9 (2009)
Musím říci, že první zhruba třetina, se mi zdála více, než nudná!Ale.....Ale potom, film nabírá neobyčejných obrátek a člověk se ptá "co se stane s kreveťáky? "mají je přestěhovat nebo ne?Hodně dobrý film.
Retro (2008) (seriál)
Super pořad, který hodnotím velice kladně!Připadá mi ovšem, že s přibývajícími díly, pomalu docházejí zajímavá témata...
Můj brácha má prima bráchu (1975)
Není to žádný super film, ale mě se docela líbil....Není co dodat.Jeho brácha má prima bráchu!
Moulin Rouge (2001)
Souhlasím s názory, že film je nic moc...Musím říci že mně nijak neoslovil...
Krásný ztráty (2000) (relácia)
Tak tomudle pořadu, jsem nikdy tak nějak nepřišel na chuť...Neustálé, probírání témat "kdo se mel za bolševika hůř "
Za trnkovým keřem (1980)
Tak tento díl se mi líbí ze všech dílů asi nejméně!I, když určitě má co nabídnout a když beží v televizi nevpnu ho.