Recenzie (5)
John Wick 4 (2023)
Hodně blbý scénář! Natočeno ve světě hry GTA bez policie s velikou řemeslnou zručností. Zadarmo ujde.
Liwai (2022) (seriál)
Nemám v oblibě anime a natož horrory, ale tenhle filozofující sci-fi příběh s melancholickým podkresem jsem si velmi užil. Příběh se vyvíjí překvapivě, vizuální stránka je nápaditá a má to pořád "spád". Doporučuji pečlivě sledovat dialogy a příliš nedomýšlet technikálie.
Endurance (2020)
Jeden z nejlepších filmů o automobilových závodech, který jsem viděl. Nehraný, ale skutečný - dokument. Točený z pohledu týmu s auty Porsche, který se pokusil v sezóně 2019 vyhrát krátce po sobě dvě dvacetičtyřhodinovky - Le Mans a "Zelené Peklo" - Nürburgring. K vidění volně na YouTube pod názvem "ENDURANCE: The Documentary about Porsche at the Two Toughest GT Races in the World."
Metro Manila (2013)
Skvele!
Deadpool (2016)
Mokrý sen pubescenta, který už má skoro dost pohádek o superhrdinech a přechází na cynicky vtipné rebely bez zábran a studu. To vše zabalené do řemeslně skvěle provedého Béčka. Něžné polovičky a děti nechte doma. A vydržte až do konce titulků.