Obľúbené filmy (10)
Gran Torino (2008)
X-Men: Wolverine (2009)
Pro mě nejpůsobivější snímek ze šuplíčku X-men.
X-Men (2000)
X-Men: Posledný vzdor (2006)
X-Men 2 (2003)
Pelíšky (1999)
Pupendo (2003)
Film, který mě totálně zazdil svýma hláškama hned od začátku. U nás doma se stalo Pupendo kultovním filmem, u kterého se sejde celá rodina a je jedno jestli jsme to viděli desetkrát i po jedenácté to má pořád to kouzlo. Liška jako komická postavička nezklamal a Holubová ve dvojici s Polívkou byli excelentní.
Zelená míľa (1999)
Kult hákového kríža (1998)
Jen tak jsem jednou večer přepínala a narazila jsem na Kult hákového kříže. Nemůžu zapomenout.
Sex v meste (2008)
Pro některé chlapy slátanina na entou, pro některé ženy balzám na duši. Myslím si, že je to dobré vyvrcholení seriálu, které stálo za to. Pan Božský, Carie a spol. jsou ti, které si ženy budou neustále pouštět do svých domovů.