Recenzie (45)
Hlboký spánok (1946)
"Zkusila si mi sednout do klína, když jsem stál"...
All That Jazz (1979)
no na to, že to mělo muzikálovou formu, tak to byla prvotřídní...
2Bobule (2009)
Nic moc! Ale spíš nic, než moc...
Kuky se vrací (2010)
Po dlouhé době se objevil snímek, který zastupuje dobrou českou filmařskou školu a navíc je populární a u diváků zřejmě oblíbený!!...Svěrákova interpretace Kapitána je skvělá. Berte to tak, že přírodní tvor kouká na umělého medvídka skrz prsty, tak proč by se měl Svěrák se svým hlasem zbytečně pitvořit?...jeho podání je geniální a dobře dotváří atmosféru lesa, světa naprosto odlišného od toho městského ;-)
Kosmodrom r. 1999 (1968)
animovaný film o letu do vesmíru počesku ;-)
Oko nad Prahou (2010)
Film tady víc než kde jinde staví na obsahu...kvůi tomu jsme na něj taky do kina šli! Je to film pro všechny fanoušky knihovny...je to osobní, proto se mi to líbí. Nejsmutnější věta zní: "Se stavbou se začne v roce 2008 a knihovna by měla být dostavěna v roce 2010" =/
Carmen (1983)
Nejlepší je prolínání klasického příběhu Carmen s žitovy tanečníků. =)
Muž z Londýna (2007)
Kdo zvládne úvodní záběr na loď a pasažéry už přežije všechno. Moje prvotní obava z toho, že se celý film odehraje v budce Maloina a bez dialogů, se nepotvrdila. Přesto bych tenhle film označila za dílko pro velmi náročného diváka. Na dlouhé záběry se dá zvyknout a někdy jsou opravdu skvělé. Když se po úvodu přidala i hudba, bylo to zase o něco lepší. Velký minimalismus a prostý příběh mě ale nakonec docela dostaly. Muže z Londýna mám pořád v hlavě a musím nad ním přemýšlet. Přesto ho nemůžu zařadit mezi ty nejlepší, na které se člověk může dívat znovu a znovu.
Kalifornské rozinky (1989) (seriál)
Ono to vážně existuje! wow...celou dobu si říkám, jestli to bylo tenkrát skutečný...rozinky v Kalifornii. Je s podivem, jak filmy, seriály a pohádky z dětství projdou jakoukoli kritikou. Vzpomínky jsou zkrátka silnější. =D
Lietam v tom (2009)
Originální konec ;-) happy endů tu už bylo....