Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Film u kterého by mi nevadilo dalších 100 min navíc. Krásně jsem Zemeckisovi vyzobal celou ruku (obě ruce). Řadím na nejvyšší multi-stupínek do TOP 10
Až na vrchol (2015)
Podfu(c)k (2000)
Spolu se "Sbal prachy a vypadni" můj nejoblíbenější film. Tohle přesně potřebuju vidět. Díky Guy Ritchie...
Zbaľ prachy a vypadni! (1998)
Spolu se "Podfu(c)k" můj nejoblíbenější film. Tohle přesně potřebuju vidět. Díky Guy Ritchie...
Trainspotting (1996)
V rozhodování jestli Reqiem for dream, nebo Trainspotting volím právě tento film, protože má v sobě prvky, které RfD prostě chybí. I emočne mě trefil líp. Problematika drog je zde víc rozmáchlá a neřeší pouze "sežeň, šlehni, prodej, sežeň, šlehni, prodej, a vyžer si následky" Tím nechci RfD nijak schazovat, jenom prostě řadím Trainspotting výš.. (a vlastně, pro mě jednoznačně film v TOP 10)
Sin City - mesto hriechu (2005)
Plejáda super herců a hereček (héreček:) v pro mě dokonale natočeném filmu, který můžu vidět pořád dokola.
Chyť ma, ak to dokážeš (2002)
Bojové nasazení (1986)
Můj oblíbenej válečnej film. "Serža Hájvej" je pro mě nejtvrdší z tvrďáků, kteří se po filmovým plátně kdy procházeli...
Statočné srdce (1995)
Gibsonův majstrštyk. Brilantní snímek, který by podle mého měl být v TOP 10.