Recenzie (208)
Alcatraz (2012) (seriál)
Po 6 dílech jedeme dál. Ztraceni (2004) to nejsou -tahle věta už musí lézt J.J. krkem :)- ale snímek se ubírá velmi podobným směrem, doufám že do onoho množství nejrůznějších tajemství a záhad nezabředne jako výše zmínéný Abramsův starší počin, to by bylo opravdu škoda, však taky zatím se to co se počtu informací/dezinformací dá přežít. Hlavní trojka je sympatická, respektive nesympatická přesně tím stylem, jak má, námět podáván po malých zato zajímavých dávkách...tak pokračujem, hochu ;)
Avengers: Pomstitelia (2012)
Po dlouhé době absolutní, stoprocentní, ryzá za pět z pěti! Hlášky, příběh, výkony, efekty, záporáci, herci...Vše padlo tam kam mělo!
Dotyk (2012) (seriál)
Pilot zaujal co to šlo, takže si mohu jen přát/doufat že to minimálně v této pro mě úspěšné rovině půjde i nadále...A pro ty co tak nadšení nejsou, mám jen jedno zcela otřelé cliché: Co není, může být, stačí jen věřit ;) Potkáme se po dalších dílech...
Finder: Šiesty zmysel (2012) (seriál)
Po čtyřech dílech jsem si jak styl tak hlavní postavy tohoto počinu celkem oblíbil, ale aby dosáhl na své podstatně oblíběnější, aspoň co se mě týče, kolegy-seriály, bude se muset ještě setsakra co snažit, překvapovat a bavit ;)
John Carter: Medzi dvoma svetmi (2012)
Finančně propadák roku, chápu proč, ale u mě dobré...ale já nejsem většina divácké populace, proto zde asi vidím ten zádrhel ;) Ale tak snad z toho plyne poučení do příště, ne až tak informací (národů, kultury, sci-fi), zjednodušit děj a zviditelnit dobro vs. zlo...
Kontraband (2012)
Poctivá, kvalitná práce se vždy pozná a stejně jako zde stojí za to...Asi u žádného aspektu nepoužijete slova super, výborné či pecka, ale kvalita se prostě pozná ;)
Kronika (2012)
Velké nadšení! Snad jen styl točení "domací kamerou" mě připravil o absolutní pocit z jízdy :) Ale jinak, very good!
Manželský sľub (2012)
"Jako romanťák? Dobrý. Pokud byste tomuto snímku ale dali jakoukoliv jinou nálepku co se týče žánru, se zlou byste se potázali..." viď, babi, řekl jsem to správně? :D Ale tak hlavně že se ti to líbilo... ;)
Muž na hrane (2012)
Další dílo typu "Nic není tak jak to vypadá." Ovšem lehce nadprůměrné, mohl bych-li podotknout ;)
Na vlásku šťastně až navěky (2012)
Takhle má vypadat ta správná tečka za dobrým filmem ;)