Recenzie (8 233)
Hnev Titanov (2012)
LOTR hadr. Jediny co mě tak zaujalo byl Kronosýk.
Bob a Bobek (1979) (seriál)
Boží králicí, skvělý dabing J.Dvořáka.
Bingo (1994) (relácia)
Ne.
Súboj Titanov (2010)
Nezatracuji to. Celkem se mi to libilo, bavilo mě to, nenudilo mě to. Ovšem, že to není lepší jak originál s tím se dá poslední dobou počítat všude, ale tohle jsem si vcelku užil.. i když některý věci mě vážně nasrali. Třeba tvůrci se uplně vysrali na tříhlavý vlky, nekterý souboje mi přišli dost useklý (u tohohle by mi ani nevadila delší stopáž) a hlavně z medusy nešel žádnej strach!! Hudba fajn, Worthingtona nemusím.. ale jinak čistej průměr.
Outland (1981)
Béčková kriminálka s nádechem scifi a Šonem Konerym aka drsným Ounýlem, kterej jde uklidit bordel na měsíc jupitera Nejvíc mě bavily ty slovní přestřelky mezi Ounýlem a doktorkou. Atmosférá béčková a jen mě trochu mrzí ten dost odfláknutý konec.. tvůrcům se chtělo asi srát, že to tak urychleně utli. Slabší čtyřka.
Cestování červí dírou s Morganem Freemanem (2010) (seriál)
Hned první díl a hned první téma prosim: Existuje bůh? Né děkuju.. vypínám s radostí po prvních třech minutách.. chtěl jsem vesmír.. né sračky.
Kosmos - časoprostorová odysea (2014) (seriál)
Po třetím díle s tímto dokumentem končím... myslel jsem, že jde o dokument o vesmíru a místo toho se tam chodí až moc kolem horké kaše..příklad: v prvním díle se rozebírá nějakej týpek co chtěl dokázat, že je vesmír nekonečnej.. nezájem.. v druhým díle vývoj naší rasy a ve třetím ňutn.. když dokument o vesmíru tak chci vesmír! Tady se mele o vesmíru z hlediska, který mě vubec nebere..navíc furt tam něco mele a než se dostane pán s knírkem k věci tak je konec dílu.
Bohovia Egypta (2016)
Naprosto kulervoucí božskej a monstrozně, vizuálně dokonale barevnej masakr ve starověkém Egyptě. Co víc si přát? Bůh temnoty Set byl top. Taky chválím nejvíc to, že se film bere s nadsázkou a humorem a nebere se to kurevsky vážně, což přidalo o několik % na zábavě. Spokojenost.
Honba na čarodejnice (2011)
Zklamání.. nebylo to uplně k zahození, ale děj a dialogy si mě moc nezískali.
San Andreas (2015)
Hned v prvních minutách dal film najevo jaká to bude nelogická mrdka na vypnutí mozku.. jenže problém byl vtom, že mě se poslední dobou ten mozek nějak vypnout nechce a chci už vidět něco pořádnýho a tyhle rádoby akční, klišoidní mrdky s nesmrtelným Dvejnem už mi lezou na nervy.. o tom to asi bude že jo? Hvězdy aspon za ty povedený efekty.