Posledné recenzie (15)
Sajrajt sága (2010)
Mnohem lepší než originály :D
Honba na čarodejnice (2011)
Po shlédnutí "Solomon Kane", jež byl film podobného ražení, musím skoro zavýsknout radostí, že alespoň na "Season of the witch" se dalo dívát. Nebyla to ani podívaná vůbec špatná, ano démon na konci vypadal trochu digitálně a příběh nebyl nic převratného, ale tohle snad od tohohle filmu nikdo nečekal. Čarodejnice a Solomon = Nebe a dudy ;-)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007) (seriál)
Perfektní seriál našlapaný neotřelými hláškami o sexu..... Nice Job!