Recenzie (224)
Žoldnier (1968)
Já ten kulomet Corbuccimu prostě žeru.
700 míľ v sedle (1975)
Moc mě to nebavilo, jen jsem tak blbě čuměl na koho je zrovna záběr. Plno otravných postav v čele s koňomrdem Hackmanem a buzíčkem Vincentem. Teda koňomrd je spíš režisér kterej stím otravoval už v jeho předchozím westernu ale tam to tolik nevadilo pač to vedlo k dobré akci. 3 hvězdy vlastně jen za Jamese Coburna a starýho Bena Johnsona který mám rád.
8. míľa (2002)
na Feminema sem alergickej
83. Annual Academy Awards (2011) (relácia)
Moje prvni sledovani oscaru dopadlo tak ze sem usnul u druhe reklamy... Ted ze sestrihu usuzuju ze je to nudna mrdka plna trapnych picusu, navic nesnasim takovy vytepleny show a vlastne ani novy filmy nesleduju. S vysledkama taky nespokojenost protoze sem ve vsem fandil Coenum kteri dostali na prdel, takze ja rikam nachcat !