Recenzie (287)
Gravitácia (2013)
Nejsem zrovna fanoušek Sandy B(í) a 3D projekce také moc nemusím. Hjůstn svými satelity ruší veškeré mé zásady, odpoutávám se ze sedačky do volného prostoru a náležitě si to užívám. Ještě se pořádně nadechnout!
Nádherná Zelená (1996)
Je možné, že je zde skryto víc pravdy, než se na první pohled zdá, nebo bychom si chtěli vůbec připustit.
Jobs (2013)
Čekal sem větší pecku a čekal sem příběh o jOBSovi. Na jednu stranu to něco do sebe má, ale časové skoky jsou až moc velké a zanechávají tak ty nejzajímavější otázky stále skryté. Navíc se nemohu zbavit dojmu, že tento "based on true events" příběh, působí dialogy hlavních protagonistů až moc neuvěřitelně a filmově. Ty procítěné proslovy by se hodily spíš do katastrofického filmu, kdy hlavní hrdina musí říct svá poslední slova naděje, těsně před tím, než mu asteroid zničí domovskou planetu. Nebo se tak opravdu v Americe mluví?
Vlastní zbraň podmínkou (2012)
Má to přesnou dávku ujetiny která mě baví.
Stokerovci (2013)
Další snímek v Biooku Naslepo. Bohužel mé rozpoložení nebylo zcela vhodné pro sledování filmu, ale věřím, že jindy bych ho uměl ocenit víc. Ipřesto je zde mnoho (WTF?!) okamžiků.
Muž z ocele (2013)
Ne....
Psycho (1960)
Dřív k parádnímu hororu stačilo málo. Zhruba 3 dobří herci s perfektními mimickými výrazy, dramatický podkres hudbou a 2 až 3 lekačky. A nebo je to prostě Hitchcockem :)
Looper: Nájomný zabijak (2012)
Nebýt toho konce, šlo by hodnocení o něco níž.
Ja, zloduch 2 (2013)
Pecka. Snad jedinou výtku bych měl. Nemohu se rozhodnout jestli je to lepší než jednička?
Podvodník (2012)
Rodina vs. Podvodník. Kdo vyhraje soutěž o větší mrazení po zádech... Já mam jasno.