Recenzie (14)
Dve slová ako kľúč (2023)
Individulaní zpoved, bohuzel neosobni.
Duchovia Inisherinu (2022)
Čtu si tady vaše hodnocení a mám pocit, že jste to většinou nepochopili. Jeden z kamarádů chce začít žít a snaží se ve svém životě něco změnit, druhý z kamaradů si myslí, že žije dostatečně a proto nehodlá ve svém životě nic měnit. Je to analogie k nám všem, k našim vlastním životům, kdy abychom něco vážně změnili, musí jít většinou o život, do té doby s námi nehne skoro nic. Také bychom mohli prvniho kamarada nazvat naší “duší” a druhého naším “egem”. Ego jako hloupé jednoduché já doprovázené oslicí a duše jako kreativní, moudré a nadčasové. Jeden z nich to přežije, hádejte který ? ;-)
Billie Eilish - All the good girls go to hell (2019) (hudobný videoklip)
TOP !!! Přírodní úkaz - normalni holka, normalni rodina, normalne bozi hudba a jsou to amíci ?! Neskutecny !!
Vis a vis (Antena 3 / Fox verze) (2015) (seriál)
V podstatě vyborný seriál. Španěle maji rádi trochu víc té pompéznosti, takže místy stačilo málo a byl z toho kýč, ale podařilo se to tak nějak uhlídat. Doporučuji všem chlapům, ženská věznice s hezkejma holkama nám prostě stačí ke štěstí...veřte mi!
(K)Lamač sŕdc (2010)
Dobrý, bavil jsem se, až na ten americkej konec....spíš příjemné překvapení.
Habermannův mlýn (2010)
Film, který Vás nepřekvapí, protože od začátku je jasné, jak vše dopadne, chybí mu skoro všechno co má dobrý film mít a to včetně hereckých výkonů, nuda.
Občiansky preukaz (2010)
Osobně zklamání, od Trojana jsem logicky čekal trochu víc. Výpověď doby, která toho chtěla říct zbytečně moc, méně někdy znamená více.
RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční (2010)
Na to kolik hraje v tomto dobrých herců je snímek spíše podprůměrný, za dva dny budete přemýšlet, o čem že to vlastně bylo....aha, ty starý agenti, hmm.
Prekliaty ostrov (2010)
Výborný film, v jednu chvíli to bylo už trošku překobinované, kdyby konec přišel o deset minut dřív asi by se nic nestalo, ale jako celek opravdu povedené. Digitální efekty perfektně doplnily atmosféru filmu a Leonardo DiCaprio byl opět výborný. Stojí za to vidět.
Sólista (2009)
Mám rád bezdomovce takže za mě dobrý, jinak co nám měl tento snímek přinést ? Těžko říct, nemocní zůstanou nemocní, reporetér zůstane reportérem, žádný veliký zázraky se nedějou, život jde dál. Výbornej výkon Robert Downey Jr. Doporučuju nepouštět si tento film s manželkou, manželky čekají, že alespoň v televizi uvidí štastnej konec. Nakonec za všechny bezdomovce a nemocný budete moct vy..:)