Obľúbené filmy (10)
Nepriateľ pred bránami (2001)
Jeden z nejlepších filmů o 2. světové válce, jestli ne ten nejlepší. Především úvodní scény od svážení Rusů na bojiště po usazení se ve Stalingradu jsou výborné. Film ale neupadá ani dál, sniperské souboje jsou zajímavé a neznám film s podobnou tématikou, který by je pojal lépe.
Spider-Man (2002)
Film zaujme již od začátku i přesto, že spiderman se vším všudy spatří oči diváka až v třetině filmu. Sam Raimi dobře vychytal sled událostí a sestříháním docílil, že nemůžete být duchem nepřítomní. Velmi se mi zamlouvá grafické zpracování Spidermana, nevěřím, že by ho nový The Amazing Spider-man překonal (dle ukázek), ale to se ještě ukáže. Vzhledem k tomu, že Spiderman byl v mém dětství ze všech supermanů, batmanů a pod. jasně na prvním místě, tak nelze dát méně než 5 hvězdiček. Nehodnotím to ale jen podle slabosti pro Spidermana, jednoduše se tento film a vlastně i celá trilogie Sam Raimimu velmi povedla, až na pár nepodstatných věcí nelze nic vytknout.
Rýchlo a zbesilo (2001)
Klasika. Vytuněné káry, holky, akce Domovy party (gangu), člověk se opravdu nenudí.
Iron Man (2008)
Film překonal mé vysoké očekávání. Zpracování obleku dovedeno k dokonalosti, Tonyho laboratoř taktéž. Na začátku mi trochu vadil dopad betaverze z jeskyně do pouště - nemám rád fyzikální nesmysly a tady by Tony neměl šanci na přežití, tohle mohlo být vyřešeno mnohem lépe, nicméně dál už jen samá pozitiva. Dostatek akce, vtipu a kreativity při tvoření obleku se povedlo. Dále už bych jen opakoval příspěvek od uživatele "golfista"
Trója (2004)
Hezké jednotlivé souboje i bitvy vojsk. Film je povedený, souslednost událostí také, Petersen zaslouží dík.
Kuriér (2002)
Výborné, už od první akce mi bylo jasné, že film bude stát za to. Stathamův nejlepší film, který svými nejnovějšími nemůže ani omylem překonat.
Všemocný (2011)
Skvělý námět, příběh je působivý a září originalitou (alespoň jsem nic podobného v jiném filmu neviděl), co se týče ostatních faktorů, tak nemám podstatné výhrady a dávám 5*.
Lovci hláv (2011)
Film, na který jsem narazil náhodou a nečekal něco extra mě velmi výrazně překvapil. Od začátku výborný a stále gradující děj. Chladný výraz kvalitních severských herců s chytrostí a precizností dodává filmu další náboj a já mohu vše opravdu jen chválit, nezbývá mi nic jiného než dát 5*. Film mě po všech stránkách dostal, takže vřele doporučuji.
Krstný otec (1972)
Ten film je vyjímečný. Je to mistrovské dílo. Nemám rád zdlouhavé filmy, ale tady se člověk celé 3 hodiny nenudí. Marlon Brandovi role Vita Corleone sedla na výbornou a je nezbytné ho vyzdvihnout. Stejně tak bych vyzdvihl Al Pacina. Nejlepší film o Mafii, který jen tak někdo nepřekoná, ani film Mafiáni (1990) , který je rovněž výborný.
Komando (1985)
Dějem typická Schwarzeneggerovka, ale tahle se povedla. Je to o dost víc než klasický akčňák, kterých je spousta.