Recenzie (403)
Divoký Django (2012)
Westerny nesnáším, přesto si myslím, že hodnotím objektivně, když dávám dvě hvězdy. Tohle mi prostě nesedlo.
Solaris (2002)
Dokonalý OST by Cliff Martinez. Clooney nic moc, Natascha McElhone výtečná.
Zvláštne dni (1995)
Skvělý nápad vyvedený až do odporného extrému.
Mazacia hlava (1977)
Co to...kur....bylo ??? Eh.
Černá noc (2005)
Co to.... dopr....bylo ?!
The Remains (2016)
Upřímně nechápu, jak mohli ricci.s, Marceloo a sochoking téhle srágoře dát tři hvězdy. Hrozné herecké výkony už od prvních sekund to zaručeně zabíjí. Jedna celkem vydařená lekačka (díval jsem se v noci po tmě). Celou dobu se nic neděje, ke konci konečně něco málo. Dvě hvězdy.
Votrelec vs. Predátor (2004)
Dobrý závěr. To je asi tak všechno....tomuhle filmu dost uškodila všudypřítomná cenzura, asi aby na film mohli i teenageři.
The Unspoken (2015)
1 hvězda za lesbickou scénu, druhá hvězda za perfektní Jodelle Ferland. Ale tím to hasne. Pokud čekáte lekačky, žádné nejsou. Pokud vám jde o napětí a atmosféru, moc toho taky nenajdete. Ale pak přijde konec a bum! Tři hvězdy.
Unesení vetřelci (2014)
Dokonce mě to i v jednu chvíli vyděsilo, což jsem fakt nečekal. Závěr slabý. Víc než dvě hvězdy si to opravdu nezaslouží.
Gorgeous Vortex (2015)
1 hvězda za krásnou extrémně sexy ženu. Jinak je to zmatené až chaotické a obluda mě nebavila.