Recenzie (567)
Muž v temnote (2016)
Dobře natočené, kamera a práce se zvukem mě hodně bavily. Vcelku napínavé od začátku do konce, mladí herci hráli úplně v pohodě, ale příběh bůhvíjaký nečekejte, ač v rámci thrilleru/hororu ok. 70 %.
Všetko najhoršie (2017)
Hodně nenáročná oddychovka.
Ve vysoké trávě (2019)
Ale téma to bylo zajímavý.
Skrytá identita (2006)
Jedna herecká hvězda vedle druhé. A stojí to za to.
Dobrodružstvo Poseidona (1972)
Rozhodně zajímavý katastrofický film s klaustrofobickou atmosférou, který je ale mimo jednoho či dvou okamžiků poměrně předvídatelný a některé scény se táhly. Leslie Nielsen v menší roli kapitána potěšil. 70 %
Záhady lidské mysli (2019) (seriál)
Má to 20 minut a je řečeno vše podstatné. Logicky to nejde moc do hloubky, ale pro uvedení do tématu (úzkosti, sny) a rozšíření vědomostí bohatě stačí.
Vlastníci (2019)
Natočit film, který se hodinu a půl odehrává v 1 místnosti, je odvážné, ale v důsledku bravurní. Parádní tempo a hláškování hned od začátku, polevení až v mírně vážnějším závěru. Já se bavil moc.
Zem: Deň na zázračnej planéte (2017)
Země a vše živé na ní je tak nádherné, a my si toho přesto nevážíme a svým jednáním to ničíme. Dokument je naprosto nádherný, ty širokoúhlé i makro záběry jsou něco neskutečného.
John Wick (2014)
Takovýhle akčňáky jsou třeba. Skvělý rozjezd, od 30. minuty tempo nepoleví, Reeves se do role hodí naprosto dokonale. Oceňuju hudební doprovod a takové ty malé detaily, jako jsou přebíjení během přestřelky, její choreo či že Reeves je též zranitelný. Film samotný asi spíš na 4*, ale v rámci žánru musím dát plný počet.
Pojďte pane, budeme si hrát (1965) (seriál)
Prostě geniální.