Obľúbené filmy (3)
Match Point - Hra osudu (2005)
V poslední době jsem se dal do sledování Allenových filmů, a tenhle je rozhodně nejlepší z nich. Woody se nám představuje úplně jinak, než jak tomu bylo doposud. A je to prostě parádní film. Možná ten nejlepší co jsem kdy viděl.
Toyen (2005)
Nádherný film, který si svých pět * zasluhuje více, než kterýkoli jiný. jan Němec je dobrý režisér a znovu nám to dokazuje.