Recenzie (3 509)
Nikdy výjimečně někdy vždycky (2020)
Názorná ukážka ako to môžu mladé dievčatá v USA urobiť. Na druhej strane názorná ukážka ako sa to nemá robiť. Úplne obyčajné, ale tým zaujímavé.
KinnPorsche (2022) (seriál)
Táto thajská BL telenovela je romantika ako sviňa .. len nie je to pre každého, verte mi.
Labyrint: Smrteľná liečba (2018)
Ani horšie, ani lepšie pokračovanie jednotky a dvojky. Drží si to stále rovnakú úroveň. Spracovanie a vizuál dobré. Neustále sa tam niečo deje, takže nie je čas na nudu. Ja som sa bavila. Zbohom!
Mistress America (2015)
Vždy som chcela byť ako postavy z nezávislých filmov, lenže ja na to nemám povahu .. ani odvahu. Bavilo ma to veľmi, a tá muzika tomu dodala parádnu atmosféru a nesmierny kľud.
Bokovka (2004)
Na ochutnávku vín jedine so žuvačkou! Ohromne príjemný film, smutno - veselý, o ľuďoch a pre ľudí ... kleopatra to svojim komentárom krásne zhrnula.
Levia žena (2016)
Zručné natočený zaujímavý príbeh, určený pre celú rodinu .. každý si tam nájde to svoje.
Neviňátka (2021)
Celý čas človek čaká, čo ešte príde .. dosť znepokojivé.
Avatar: Cesta vody (2022)
Nie je jednoduché zadržať dych na 192 minút, ale tá námaha v tom kine za to stála. O to viac, že sme v kinosále boli dve. The Way of Water je dôstojné pokračovanie jednotky, takže naďalej to pre mňa zostáva jedna veľmi pekná rozprávka.
Polisse (2011)
Tak trochu poriadny chaos a bordel, ale neskutočne uprataný. Výborne! 4,5*
Láska bez bariér (2018)
Šarmantná romantika s neotrepaným nápadom.