Recenzie (3 520)
Cela 211 (2009)
Fakt slušný príbeh, výborná atmosféra, veľmi autentické, hercom to všetko uveríte ... mne sa to páčilo.
Hurricane Season (2009)
Whitaker zase raz pán herec ... a kedy vlastne nebol? ... bavilo ma to, dobre natočené ... fandila som do konca :-)
Rozchod Nadera a Simin (2011)
Výborné, iné ... naozaj ... v konečnom dôsledku všetky rozhodnutia boli na Termeh.
Dvanásť (2007)
Výborný herecký koncert všetkých zúčastnených, a že to pre mňa boli neznáme tváre. Skvelé!
Dogani (2011)
Budete zúriť a plakať a plakať a zúriť ...
Ruby Sparksová (2012)
perfektná vecička ...
Medianeras (2011)
Mne sa na tomto filme páčilo úplne všetko!
Šialene zamilovaní (2011)
Dostalo sa mi to pod kožu ... videné niekoľkokrát.
Zem bez zákona (2012)
Vybrala som sa do kina na romantiku, ktorú ale nehrali a miesto nej ma čakala táto lahôdka ... výborní herci, zase raz super muzika a výprava, a čo mám veľmi rada "based on a true story" .... pre mňa výborné. V kine sme boli dve. Ja a moja kamarátka. Skvelé kino!
Skutočná guráž (2010)
Jeff tradične výborný, Hailee parádne vrkoče. A jedna skvelá pesnička .. už v mojom playliste.