Recenzie (64)
Nutné k přežití - Mexico (2007) (epizóda)
Cooper canyon.
Ako som spoznal vašu mamu - P.S. I Love You (2013) (epizóda)
Ta pinda co chodí s Tedem je nuda, ale Barney v Kanadě je top! :D
Priatelia - The One with the Embryos (1998) (epizóda)
Jeden z nejlepších dílů vůbec.
Vetřelci dávnověku - Vzpomínky na budoucnost (2009) (epizóda)
Aviatika.
Ako som spoznal vašu mamu - Home Wreckers (2010) (epizóda)
Clint a ta písnička mi strašně lezou na nervy!!!!!
Star Wars: Klonové války - Eminence (2013) (epizóda)
Night´s Watch si pěkně nasrala do hnízda, když našli Maula s Opressem. Black Sun nápodobně :). Super díl na rozdíl od čtyřech robodílů předtím.
Star Wars: Klonové války - A Test of Strength (2012) (epizóda)
Hondo přepadne loď s Jedi prckama a přeruší jejich stavbu světelných mečů.
Star Wars: Klonové války - The Gathering (2012) (epizóda)
Banda prcků hledá crystal pro výrobu světelného meče v jeskyni :))
Star Wars: Klonové války - The Lawless (2013) (epizóda)
Jedinej fight Palpatina v celým seriálu. Darth Maul & Savage Opress jsou maséři a oba si je namazal na chleba!!
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Borka, která teprve zjistila, že umí ovládat sílu jde na férovku s "nějvětším krutorem" široko daleko, kterej prošel několikaletým výcvikem, a skoro ho sejme. Darth Sidious se obrací v hrobě. Kylo Ren je tragickej. Starej dobrej Darth Maul. Naopak H. Ford samozřejmě neskutečnej jako vždy a D Ridley hraje taky fajn. Teen-age sranec připomínající Divergenci. 3* a ani vlastně nevím za co.