Recenzie (508)
Resident Evil: Posledná kapitola (2016)
Posledná kapitola bola uzavretá a to vo veľkom štýle. Parádny vizuálny zážitok doprevádzaný skvelým soundtrackom. Posledný diel sa dokázal pozdvihnúť a vylepšiť si renomé po posledných dvoch častiach. Solídne zakončenie, ktoré obsahovalo všetko, čo si divák po ťažkom týždni želá. Parádna oddychovka, ak chcete vypnúť a užiť si jazdu plnú likvidačných zombie. Ja som sa bavil a to je pri takýchto filmoch podstatné.
Escobar - Paradise Lost (2014)
Benicio Del Toro by z akéhokoľvek filmu spravil Paradise, jediné čo ma mrzí je to, že takéto filmy sa ku nám nedostávajú do kín.
Perfektný deň (2015)
Malý veľký film a v neposlednom rade vtipný smutný film. Vynikajúci vojnový film, ktorý nezobrazuje krvavé boje, ukazuje ale inú stránku vojny. Partia humanitárnych pracovníkov, ktorí si inú prácu nevedia predstaviť berú všetko s nadhľadom a iróniou. Uveriteľne silný príbeh zobrazený dopadom na bežné civilné obyvateľstvo. Aj tá jednoduchá úloha sa môže stať neprekonateľnou prekážkou, aj taká bola vojna na Balkáne. Pre mňa jeden z filmov roka. Film, ktorý si vždy rád pozriem, donúti človeka zamyslieť sa. Herecké obsadenie do seba skvelo zapadlo a preto sa stal malý film veľkým.
Bambi (1942)
Krásny výnimočný príbeh, ktorý dnes patrí k nesmrteľným klasikám Walta Disneyho. Nezabudnuteľný Bambi, jeho kamarát Dupkáč a zvyšok lesného osadenstva. Dnes by sme podobný skvost hľadali veľmi ťažko.
Angry Birds vo filme (2016)
Milé, príjemné, dobre pozerateľné, krásne farebné, animák, ktorý má všetko, čo má mať. Ja som sa rozhodne bavil :)
Snežné vtáča - príbeh malého tučniaka (2015)
Veľmi pekne natočený dokument o spoločenstve tučniakov, kde zábery sú lahôdkou pre nejedno oko :)
Niet čo stratiť (1997)
Veľmi príjemná komédia z čias, kedy sa ešte točili kvalitné filmy tohto žánru. Skvelá dvojka v podaní M. Lawrencea a T. Robbinsa, ktorá poteší nejedného filmového diváka. Skvelá zábava pre každého, kto má rád oddychové filmy plné humoru.
Nezhasínaj! (2016)
Príjemné hororové prekvapenie tohto roka, kedy idete na obyčajný kopček zmrzliny a nakoniec dostanete zmrzlinový pohár s ovocím a so šľahačkou. Desivá atmosféra dopĺňaná niekoľkými scénami, kedy som musel tajiť dych. Scény, ktoré naľakali boli vskutku nečakané a film podpísaný svojou typickou črtou od producenta Jamesa Wana, známeho machra na tento žáner. Z tohto filmu človek dostane zimomriavky aj počas horúceho leta.
Podfukári 2 (2016)
Po vynikajúcej prvej časti, ktorá nasadila latku až príliš vysoko, druhá časť ju nepreliezla. Jedným z dôvodov môže byť príliš na oko bijúci scenár, ktorý sa akosi podobá prvej časti a priniesol málo nového. Áno, triky sú super, Lizzy Caplan sa podarilo nahradiť Islu Fisher, no čosi tomu chýbalo. Jednotka bola nová, neočakávaná a svojím spôsobom výnimočná. Dvojka príliš kopírovala prvý diel. Stále je to však jeden z tých filmov, ktorý si opätovne rád pozriem aj v pohodlí domova. Veľkým plusom je opäť famózny soundtrack Briana Tylera, ktorý človek dokáže počúvať dookola. Stále sa však máme na čo tešiť a trojka môže všetky nedostatky odčiniť, myslím, že sa máme ešte na čo tešiť...
Nezvestná (2015) (seriál)
Po prvej časti vládne spokojnosť, potenciál to rozhodne má, uvidíme, čo prinesú ďalšie časti.