Recenzie (162)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Fakt zaujímavé asi do polovice (cca 15. časť). Potom sa to dáko zvrhne. Nastane akoby iný seriál, epizódy nie sú o napätí, ale o monológoch postáv a divných rozhodnutiach, čo je kure*sky nudné.
Zaklínač - O hostinách, parchantech a pohřbech (2019) (epizóda)
Ľutujem tých čo nečítali knižky. Musia v tom mať mega guláš. Ľutujem seba a ostatných ktorí čítali knižky, musia sa diviť čo je zač tá amazonská banda nyggád v lacno nasvietenom lese...Ježko bol fajn.
Zaklínač - Zrádce měsíc (2019) (epizóda)
Uff prečo to museli celé tak pocigánčiť, to mi hlava nebere.
Zaklínač - Čtyři marky (2019) (epizóda)
Celé je to také nejaké... nudné...
Rick a Morty (2013) (seriál)
Hmm pripadal som si ako triezvy medzi ožratými kamošmi. Skrátka keď vôbec nechápete prečo sú im tie opilecké kecy tak vtipné.. Až príde hranica kedy radšej idete domov.. U mňa to bolo už po season 1.
Zlaté časy (2016) (relácia)
1* za Lasicove hlášky
Amnestie (2019)
Krista tú Oľhovú snáď musia vždy namaskovať. Neni možné aby bola taká škaredá.
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
Zbytočné ako mojich 8 rokov na umeleckej škole.
Klérus (2018)
Na mňa to bolo natočené dosť chaoticky. Veľa informácií bolo zbytočných a len celý dej robili neprehľadným. Miestami som sa strácal ktorý farár kláti ktorého miništranta, ktorý farár v mladosti bafkal iného farára atď..
Afrika na Pionieri (2019)
Perfektný zážitok, videli sme predpremiéru v amfíku. Tých 113 minut ubehlo ako voda. Páčil sa mi humor - prirodzený a nesilený. Skvelá hudba a ešte lepšia kamera. Marek šup šup s tou istou partiou niekam do Ázie nech je zase na čo pozerať :)