Recenzie (875)
Pán a pani Smithovci (2005)
Rád tento film o rodince "nájemných vrahů" zkouknu znovu a znovu...Brad a Angelina se velmi dobře doplňovali a vůbec se nedivím, že spolu skončili i v osobním životě:-) Dobře Dougu jen tak dál.
Trója (2004)
Tak takové filmy já žeru a ještě s takovým hereckým obsazením, no to je bomba. Filmy o válečných výpravách omotaných nějakou legendou....no řekněte sami není to to nejlepší co může být?!
Underworld: Boj v podsvetí 2 (2006)
Několikanásobně lepší než jednička, konečně se i hýbala a torchu kroutila a ne jen střílela a vždy se trefila:-) Rozhodně si počkám na pokračování...
Underworld: Boj v podsvetí (2003)
Tak tomuhle jsem málem chtěl dát odpad, ale jelikož filmy s upíry a vampíry miluji nemohl jsem o udělat. Pokračovaní Undrworld Evolution je 100x lepší. Trošku mi zde vadí akce jak se chová hlavní upíři hrdinka (na upíra moc chodí a jen stříli, což je docela nuda).
Spider-Man 2 (2004)
Další z pokračování kousnutého kluka pavoukem, co zachraňuje lidi (a tím hlavně své nejbližší - babička a jeho láska do které je zamilován). Tentokrát stojí proti vědci, který má velký elektronický ruce - chapadla.
Spider-Man (2002)
Jednou jsi tak jdete na exkurzi, něco Vás kousne a ráno se probudíte jako namakaný pavoučí muž (bez jakkých koliv činek a hodin v posilovně). A po smrti Vašeho nejbližšího (strýce) se rozhodnete zachraňovat lidi z nebezpečí.
Rodinka úžasných (2004)
Tak takhle rodinka úžasných lidí mi přirostla k srdci. Jde vidět, že když chci natočit animovaný film plný akce, drama, tragedie a lásky, tak to jde a to všechno zvládl Brad Bird. Jen co bych vytkl je poslední akce s robotem - mohla být delší a druhá menší věc, ale tu Vám neprozradí, poznáte sami:-)
2012: Soudný den (2008)
Tak tento dilm je fakt odpad, zhlédnout jej podruhé....to nikdy. Film nám ukázal, že bez kříže a modliteb si nemohu na tomto světě ani prdnout. Jan Pavel II se musí v hrobě otáčet!!!. A efekty, jako když už padá sníh, tak má padat snad i na herce, na zem a věci kolem, a ne jen před kamerou. A scénař katastrofa, jako kdyby se bavili děti na základce...Společnost The Asylum už nikdy více si z nás nedělejte blázny, už stačilo:-)
Cloverfield: Monštrum (2008)
Tento film mě docela mile překvapil jak způsobem natočení, kdy zde je "jen jedna kamera" a to od party lidi, kteří nic netušíci mají oslavu, lépe řečeno rozlučku pro svého přítele. Děj se odehrává v New Yorku, kde za temné noci se náhle zjeví MONSTRUM, které začíná ničit jak celé město tak snad celý svět. Ve filmu se mi líbil dobrý scénař, kvalitně oehrané scény a celkový střih filmu. Vůbec jsem od toho tolik nečekal. Hvězdičku jsem však ubral konci filmu. Tímto bych rád vyzval režiséra a rád bych, kdyby vyšel nějaký alternativní konec, já bych se fakt chtěl dovědět jak to dopadlo:-)
Control (2007)
Myslel jsem, že tento film nebude moje parketa, ale opak je pravdou, velice se mi líbil, hned bych si to s ním vyměnil akorát, nakonci bych se asi neoběsil a tolik nekouřil, abych byl přece dobrý zpěvák a dostal se na špici pop music:-)