Recenzie (190)
James Bond: V tajnej službe Jej veličenstva (1969)
Bond cislo 6 - pro me jeden z cca peti nejlepsich. Jedna z nejvernejsich adaptaci predlohy
James Bond: Vyhliadka na smrť (1985)
Bond 14 - tech 5 je ze sentimentu, prvni Bond, kteryho jsem videl...
James Bond: Zajtrajšok nikdy nezomiera (1997)
Bond 18 - James Bond jako Rambo??? Az do Asie vynikajici.
James Bond: Zlaté oko (1995)
Bond 17 - prvni a nejlepsi Brosnanovka. Ale stejne zamrzi, ze se na to Dalton vykaslal...
James Bond: Žiješ len dvakrát (1967)
Bond cislo 5 - no, uprimne, nic moc. Scenar dost na vode a Lewis Gilbert je, v bondovskem ramci, reziserska nula.
James Bond: Žiť a nechať zomrieť (1973)
Bond cislo 8 - neni to spatny, jen je to takovy zvlastni...
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
Tim Dalton jako baddie!
Kancl (2001) (seriál)
Season 1: 4*
Karate Kid (1984)
Pekna kopie Rockyho pro deti, vcetne rezisera a autora hudby. Na me to funguje, prestoze to ma 2 hodiny, tak nenudi a Pat Morita je proste dokonalej.
Key Largo (1948)
Skvelej film-noir - skupinka lidi v uzavrenem prostoru hotelu behem hurikanu, terorizovana gangstery. Skoro to vypada, jako by tohle pouzil Fleming, kdyz psal novelu The Spy Who Loved Me. Lauren je luxusni a Edward Robinson jako Johnny Rocco je spravnej hnusak.