Recenzie (190)
Extrémne vlaky (2008) (seriál)
Videno cca 6 dilu z 8. Premise je zajimava, bohuzel se to casto moc soustredi na technicke detaily, ma to klasickej problem americkej dokumentu - poreklamni recap kazdych 10 minut, a ten narrator je proste buranskej blb :) (CZ dabing, TV)
Frekvencia (2000)
zas takovej zazrak to neni. peknej dojemnej konec
Garfieldov festival humoru (2008)
K nepreziti. Silena nuda s trapnejma forama. A to to pry ma jen hodinu a ctvrt?!?! Me to pripadalo, jako dve. (CZ dabing.)
Goldfinger (1964)
Bond cislo 3 - tady se asi s vetsinou neshodnu, ale nic moc. Zmena rezisera byla velkou chybou. Cela scena s Fort Knox je hodne divna. A nemuzu si pomoct, ale tenhle film bondovky trosku zkurvil - velky vyuziti gadgetu atd., radsi mam ty vic pri zemi, jako FRWL, OHMSS, FYEO, LTK a Craigovky. Ovsem Connery vynikajici
Harry Brown (2009)
Death Wish z londynskeho predmesti. Byvaly Marine a veteran ze Severniho Irska nejdrive odmita resit problemy svyho neigbourhood, ale kdyz gang sejme jeho jedinyho kamose, vyda se ho pomstit. Az na zaver pritazenej za vlasy (riot, hospodkej) je to luxusni. Michael Caine je buh!
Harry Potter a Kameň mudrcov (2001)
ve srovnani s knihou me to az sralo
Hlboký spánok (1946)
ty vole, ty dialogy! to je nadhera!
Honba za drahokamom (1984)
Tohle Zemeckis nezvladl. V mladi jsem to nevidel a ted jsem nepochopil, proc to byl takovy hit. Dejove nuda, humor spatnej, chemie mezi Douglasem a Turner nulova...
Honba za Klenotom Nílu (1985)
Trosku horsi nez jednicka, ale zadna tragedie (v kontextu jednicky). Mozna dokonce vtipnejsi. Dej sucks, ale to neprekvapi... Turner je hezci nez v prvnim dile!
Horem pádem (2004)
Jojo, dneska vsechno stoji za hovno, co clovek to povl (az na ty emigranty!), zato driv (Pelisky, Pupendo), to byla pohodicka. S takovoudle jdete kamsi...