Recenzie (166)
Zaklínač - Série 2 (2021) (séria)
Kým sa 2 séria drží kníh (princíp Aen Seidhe) a požičiava si z hier (Ciri na Kaer Morhen) tak všetko funguje, ako má. Celé sa to však začína nejako rozpadať pod rukami, keď si začne vymýšľať a vrstviť nové príbehy / pravidlá / dejové linky. Či už ide o samotnú brázdu - a pridanie tak seriálu na fatálnosti hlavného hrdinu - alebo absolútne nezvládnuté spracovanie myšlienky rasizmu, ktorý je prekrútený na túžbu po sebaurčení národa a vytvorení vlastného elfského štátu. Sapkowski sa nikdy nesnažil vytvoriť extrémne komplikovaný svet, jeho spôsob písania je veľmi priamočiary, naturalistický a kritický. Väčšina jeho postáv / sveta sú len veľkou kulisou pre duo Geralt / Ciri. Kým hry sa tejto schémy dokázali držať a zároveň prinášať úplne nový príbeh, seriál sa s touto sériou začal uberať uplne opačným smerom. A až ďalšia sezóna ukáže, či to Netflix a jeho oddelenie na čísla pošle inou cestou. Zhrnutie: niekedy je menej viac. Viď Mandalorian. Alebo tak úspešný Stranger Things. Alebo GoT kde sa muselo osekávať aby sa to vôbec dalo natočiť pod 20 sezón. 3/5
Star Trek: Discovery - Zvolte si život (2021) (epizóda)
začína to byť celkom utrpenie. A to som dal 1 sérii 4 hviezdy.
Star Trek: Discovery - Vše je možné (2021) (epizóda)
trocha mi to pripomína Esmeraldu / Divokého anjela. Akurát tu chýbajú tie dejové zvraty. Táto séria je síce nudná, ale za to úplne na 100% budete ľutovať, že ste ten čas nevenovali niečomu inému. 3 iné seriály, ktoré sú o trocha viac zábavnejšie: Walker, Texaský Ranger; Odpadlík; Beverly Hills 90210
Star Trek: Discovery - Anomálie (2021) (epizóda)
Mám rád Discovery. Ale od tejto časti je zábavnejšia aj reklama s Alzákom.
Duna (2021)
Film, ktorý chceš vidieť v iMAXe
Love Island (2021) (relácia)
Je to takmer dokonale, ale musím jednu zo 7 hviezd ubrať za to, že chýba odkaz na LinkTree pre OnlyFans free / paid obsah. Výsledok 7-1/5 = 5/5 #jaToFeelujem #podmeSaCouplovat #kdeMamBBcream #akoSaToZrkadloOvlada #bozeeeeToCoSaMaPytas #neviesAkyJeKodOfTelefonu? #siStupid?Ved1234
Nie je čas zomrieť (2021)
Keby sa tento film nestal, o nič by univerzum 007 neprišlo.
Free Guy (2021)
Fíha, už nejakú tú chvíľu som si lámal hlavu nad tým, ako sa po redizajne webu pridávajú recenzie. Je to tak trocha ako keď vás žena pošle do Kauflandu po chlieb, ale namiesto v regále ho musíte ísť hľadať do dodávky odstavenej v sklade, ku ktorej nemáte kľúče. Každopádne ku filmu, pozeralo sa to dobre, aj napriek tomu, že som omylom kúpil vstupenky na CZ dabovanú iMAX verziu. Netreba od toho nič čakať, je to vykrádačka všetkého, čo tu už bolo. Raynolds si ide mládeži prístupného Deadppola a Taika Waititi hraje výborne, len je ťažké kúpiť jeho záporáka po tom, ako človek videl What We Do In Shadows ... 3/5, pekné spríjemnenie leta
Duna (1984)
Tak nejako si predstavujem Silmarillion od Tolkienka, keby ho niekto natlačil do 2 hodinovej stopáže. Ani hlava, ani päta. 2/5 s veľmi zavretými očami.
Ministri (2018) (seriál)
Keď som bol malý, tak podobný humor robiil Skrúcaný / Piško / Noga / Jaro Filip na autokazety vo zvukovom seriáli Stredoslovací. Na to, aby si človek Ministrov užil, sa vyžaduje veľa orientácie v politike posledných 15 rokov. A to je zrejme achylová päta tohto seriálu ale zároveň aj jeho najväčšia sila 5/5