Recenzie (122)
X-Men: Wolverine (2009)
Nejslabší ze série X-Men, přeplácané, ale pořád mě to baví. A pasáž, kdy se Wolverine s bráchou účastní všemožných válek za doprovodu Gregson-Williamsovy hudby je boží.
X-Men: Prvá trieda (2011)
Skvělá komiksovka, jednoznačně patřící k tomu nejlepšímu z X-menů, možná ze všech komiksů obecně. Dobově stylové, zábavné, nápadité... prostě prvotřídní (hehe).
Atlas mrakov (2012)
Sice dlouhé, ale baví, a má to i myšlenku. Každý příběh má něco do sebe a žádní není výrazně lepší než ostatní, některé by klidně mohly být samostatné filmy. Proč to ale panebože nedostalo alespoň nominaci na Oscara za masky?
Statočné srdce (1995)
Důkaz, že Mel Gibson umí hrát i režírovat a že má srdce (hehe).
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Omezím svůj komentář na krátké shrnutí. Skvělý Andi Serkis, skvělé triky, skvělý film.. Film, ke kterému se "velko-" přidává až za polovinou, ale o to je lepší.
Kick-Ass (2010)
Brutální, vtipné, zábavné, originální. Víc netřeba dodávat.
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
Ultimátní geeekovská podívaná, velkolepý audiovizuální koktejl plný nepočítaně skvělých nápadů v každé scéně. (A taky je to jeden asi ze tří opravdu komiksových filmů.)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Největší a nejlepší filmové fantasy jaké kdy bylo, je a bude. Tímto slavnostně přísahám, že jestli někdy tohoto krále (hehe) někdo sesadí, tak udělám neco bláznivého podle míry překonání.
Amazing Spider-Man (2012)
Z nějakého neznámého důvodu mi po všech stránkách přišel stejně nebo i trošku víc úžasný (hehe) jako první dvě Raimiovky(snad až na smrt střýčka Bena a záporáka), v samotném Spider-Manovi (a jeho představiteli) a jeho milé dokonce o dost víc.
Zem bez zákona (2012)
Syrová gangsterka. Jen je škoda malého využití postavy Garyho Oldmana. Slizký Guy Pearce s centimetrovou pěšinkou a bez obočí mě asi bude ve snech dlouho strašit.