Recenzie (84)
Svatební váza (1974)
Film je naprostý odpad, ztráta času se na něj dívat, zbytečnost jej natočit. Toto opravdu není surrealismus a postrádám i zmíněnou inspiraci Boschem či Brueghelem. Pokud jej někdo považuje za umělecký, tak je pokrytec.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Za první dvě série 4*, ale to co nyní pokračuje je bída.
96 hodín (2008)
Ve změti dnešních akčních filmů plných triků, je 96 hodin velmi příjemným překvapením. Nevytáří se zde žádný superhrdina na pokračování. Jednoduché, efektivní a a hlavně výborně vytvořená atmosféra, která rozbuší srdce. Pro mě 3,5*.
Iluze - film o vlaku (2003)
Po pravdě bych očekával mnohem více. Film, kde se potkají ve vlaku nejpodivuhodnější individua, jako manžel, co chce zabít vlastní ženu, milenka, dva homosexuálové, věčný smolař, nešikovný dobrotinec, podezřívavý průvodčí, atd., tak bych čekal mnohem vtipnější podívanou, víc rozehrané scény. Když už zavřu do vlaku takovou skupinu lidí, tak musím scénář vyšperkovat, nepsat tolik klišé situace, které byly k vidění už tisíckrát předtím.