Obľúbené seriály (8)
Dr. House (2004)
Klinika Grace (2005)
Priatelia (1994)
Sedem rockových vekov (2007)
Akty X (1993)
Ajťáci (2006)
Black Books (2000)
Naprosto odlišné charakterové typy dávají příjemnému humoru ještě větší kouzlo :)
Naprosto odlišné charakterové typy dávají příjemnému humoru ještě větší kouzlo :)