Obľúbené seriály (4)
Bratstvo neohrozených (2001)
Genialita, fantazie, krása, nádhera a ten soundtrack achhhh... Nemám co víc říct. Četl jsem i knihu a seriál je geniální zpracování, viděl jsem seriál celý snad stokrát, úžasné efekty (je jasné co ten ohromný rozpočet sežral). Při sledování vás seriál tak nějak vtáhne do sebe a přejete si abyste toho všeho byli součástí a zažili to, nejlepší válečný seriál. 6 hvězdiček. A za Bastogne, Breaking point a Why we fight 7 hvězdiček. A musím přiznat že tenhle seriál částečně změnil i můj pohled na svět. Hrozně rád bych tenhle seriál nějak víc ocenil, ale nevím jak, ale u takové geniality mi jen ohodnocení připadá málo.
Hviezdna loď Galactica (2004)
Bezmezně uznávám, klaním se, je to extáze. To jak dokázali skloubit několik žánrů dohromady, přidat velkou část mysticismu a celé to podbarvit geniálním soundtrackem od génia Beary McCreary je dokonalé, jedno z nejlepších scifi, jaké bylo kdy natočeno.