Recenzie (42)
50/50 (2011)
Nemám slov. Perfektní. Vymáčklo to ze mě slz víc, než všechny filmy za rok 2010 dohromady.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Nemožně underrated.
Hore (2009)
Plakal jsem...
Počiatok (2010)
Na podruhé ještě silnější. Já do všeho rád šťourám, i tady bych si šťourl, ale nemám sílu. Je to nedokonalá dokonalost. Sen ve snu sna. :)
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Ušmudlaně protažené, nepochopitelně protáhlé. Ale je to Harry Potter- :)
Princ a pruďas (2011)
Příliš mnoho penis žertů, vagín vtipů a málo Natálky (<3). Stejně jsem se dozajista pobavil a mistr McBride? lol. (nic svéráznějšího mě nenapadlo :o)
Narnia: Lev, šatník a čarodejnica (2005)
Bohužel, díval jsem se na to, když jsem byl o 6 let mladší (škvrňátko) a z těch dob si pamatuji, že se mi to líbilo. :)
Arn - templársky rytier (2007)
Pěkné, líbivé. Hlavní hrdina obrovský sympaťák, dějově chytlavé a hlavně středověk (no a jsme doma :3). Nemám pomalu co vyčíst, možná na nějákou tu bitvu, která opravdu nevypadala "extra super" dobře a některá hluchá místa při přechodech, ale celkově, shrnuto a vynásobeno, velmi příjemná zábava. (Saladin velký týpek)
Hviezdne vojny VI - Návrat Jediho (1983)
Příliš mnoho hukotu a praskotu. Neříkám, že to bylo špatné, to vůbec ne, ale legenda legend? Come on now. Na svou dobu tohle tříčlenné Star Wars kombo mělo až nemožně dobře vypadající efekty, dobrého Forda a pěknou Carrie, ale dějové iracionality sem tam dřou a nedají mysli pokoj. Finále Vadera - perfektní, Finále Opice (fakt nevím, co to bylo za pedobeary) - rofl?. Vidět tento film v době vzniku, určitě bych neváhal s 5/5 nehledě na cokoli. Mám rád Star Wars jako takové. Mám rád to, jak jeden "génius" dokázal vytvořit tak komplexní svět Jedi, Sithů a Republiky. Mám to prostě rád.
Otravný pomeranč (2009) (seriál)
Nemůžu si pomoci, ale opravdu mě to nebaví...