Recenzie (811)
Pátranie po Sugar Manovi (2012)
Takové příběhy snad umí psát jen život sám. Nejkrásnější na tomto dokumentu je to, že s tou povedenou hudbou seznámí další zástupy posluchačů. Cause si teď pouštím pořád dokola... 8/10
Bohom zabudnuté deti (1986)
Slušný romantický film z prostředí neslyšících. Nic, co by ve mě zůstalo. 6/10
Apocalypto (2006)
Škoda, úvod tohoto filmu mě dostal a moc jsem se těšil co bude dál. Bohužel následoval jen krásně zpracovaný akční survival thriller. Mel Gibson točí dost podobné filmy, tento kromě výpravy ničím nevyniká a v druhé části už jen nudí až k očekávanému konci. 7/10
Akira (1988)
Cenne predevsim jako odrazovy mustek pro SF anime typu Ghost in the Shell. Skoda tech klasickych akcnich dialogu (Tetsuo! Kaneda! Tetsuo! Ryu! Takeshi! ...) 7/10
Pianistka (2001)
Ilustrovanou anatomii zvrhle poskozenosti hlavni predstavitelky tahne predevsim jeji herecky vykon, jinak je film spise prazdny. 7/10
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Ultimátně pozitivní film trochu kazí podivné rozuzlení. A neříkejte mi děcka, že si neumíte najít Heroes od Davida Bowieho, shame on you! :) 7/10
Život Adéle (2013)
Vcelku banální příběh, zpracovaný ovšem tak intenzivně, že až mrazí. Dokonalou studii síly lidské vášně táhnou brilantní herecké výkony a k totální uvěřitelnosti dotahuje kamera, která jde "až pod kůži". Jen bych možná zkrátil některé dialogy... 8/10
Derek (2013) (seriál)
Novotina Rickyho Gervaise hraje překvapivě z velké části na tu "lidskou" notu - což mě ponejprv vyvedlo z míry, ale posléze příjemně potěšilo. Nečekejte nálož trapnosti, absurdity a cynického humoru jako v Office nebo Extras - tady jde zřejmě o hodně originální experiment a pokud "najedete" bez karambolu na první jednu dvě epizody, nebudete zklamaní. 7.5/10
How Video Games Changed the World (2013) (TV film)
Výborný, vtipný a politicky nekorektní dokument o tom, jak videohry změnily svět. Potěšili zmínky o Elite, Oslím ostrovu a dalších kultovních záležitostech, potěšilo také například zjištění, že Graham Linehan je kovaný pařan :) Pro ajťáky laskominka, pro ostatní velmi poučné dvě hodinky. 9/10
Perverzný sprievodca ideológiou (2012)
Výtečný dokument rozebírající psychologické aspekty filmů. Je to vtipné, poutavé a okouzlující - ba co víc, rozebírány jsou zejména filmy Hitchcockovy, Lynchovy a Andreje Tarkovského. Mńamka pro milovníky filmu! 8.5/10