Recenzie (753)
Ed Wood (1994)
Nemám slov, jedním slovem úžasný.
Charlieho anjeli 2: Na plný plyn (2003)
Tenhle film doopravdy nenávidím. Akce strašná, humor nevtipný, prostě sračka.
Braindead - Živí mŕtvi (1992)
Já fakt nevím co říct.....snad....ABSOLUTNĚ největší masakr co může být! Tohle miluju celým svým srdcem. (Jenom je škoda, že Jackson asi už nic takového nenatočí)