Recenzie (752)
678 (2010)
Normálně nejsem fanoušek feministických filmů, ale tohle si zaslouží větší pozornost.
El lugar sin límites (1978)
V době svého vzniku, možná byl film něco zajímavého, ale mě to přišlo strašně otravný. Určitě existují lepší filmy na podobné téma.
Macario (1960)
Takový serióznější Dařbuján a Pandrhola z Mexika.
Sedmokrásky (1966)
No to byly strašný krávy.
Fialkový parfém (2001)
No to byla strašná piča.
Monos (2019)
Zasraní děcka.
Nechajte mŕtvoly slniť sa (2017)
Spousta efektů, ale smysl žádnej.
Makedonskiot del od pekolot (1971)
Zatím nejlepší Makedonský film natočený v Jugoslávii.
Lijenstina (2018)
Lowcostový film, který poukazuje na realitu nezaměstanosti na Balkánu. Příjemné překvapení.
Siedmy kontinent (1966)
Ono se to že začátku tváří jako nevinný, nudný, rodinný film, ale jakmile se děj přesouvá na dospělé, tak se z toho stává alegorie na politiku a na chování lidí. Takže dívat se na děcka je ta trest, ale v zemi dospělých bych zůstal déle.