Recenzie (352)
Wonder Woman (2017)
Průměrnost nejhlubšího zrna
Agentka budúcnosti (2017)
Někde mezi 3 a 4
Logan: Wolverine (2017)
1.3.17, Stoke on Trent. Čekám Jackmanovo cameo v dalšich x manech :)
Spectral (2016)
Není se čemu divit, že to Universal prodal Netflixu a do kin to radši ani nepustil.
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
Jako koukat na 152 dil ordinace v růžové zahradě- prázdné a zbytečné. Jestli někdo tvrdí, že to je špinavá military akce tak je k smíchu.
Kubo a kúzelný meč (2016)
Haha topový český překlad zase pobavil
Legenda o Tarzanovi (2016)
Rozpočet na tom jde vidět, ale Saša je moc špatny a scenař ještě víc.
Operácia Anthropoid (2016)
Děkuji pani Geislerove, že mi v posledni minutě zkurvila celý film. Budu tedy dělat, že jsem poslední minutu neviděl.
Memento (2000)
Určitě si to dám znova.
Jednotka samovrahov (2016)
Strašně rád bych, aby mě filmy od Dc bavily, ale není to ono. Marvel je jinde.