Recenzie (352)
Jonah Hex (2010)
Povedený vyzuál, který je tak nějak divně poskládaný. Hodně krátká stopáž a film uteče jak nic, málo Megan Fox.
Firefly (2002) (seriál)
Prvky kvalitního westernu a nadupaného sci-fi v jednom. Pro tento seriál byla vybraná skvělá parta lidí a je velká škoda, že seriál byl zrušen po 14 dílech. Zajímavé taky na tomto seriálu je, že občas mluví nebo nadávají v čínštine a to se mi strašně líbí. :)
Káčerovo (1987) (seriál)
Tohle je moje srdcovka na kterou jsem vstával v 7 ráno a koukal jako malý. Strýček Skrblík, Kulík, Dulík a Bubík, Rampa, Rafani, Šikula, Magika, paní Čvachtová, Kačka prostě neskutečná parta.
Mr. Bean (1990) (seriál)
Nejznámější a nejzábavnější chlapík na světě. Pana fazolu jsem viděl tolikrát jako nic. Tuhle one-man-show doslova žeru.
Avatar: Posledný vládca vetra (2010)
Hm na film jsem se po traileru těšil hodně. Našlapané fantasy podle skvělé předlohy? Ou yeah. Ale jak je vidět Shyamalan to nezvlád a to ve velkým. Co naplat, že je to zabaleno v pěkném vizuálním kabátě, když herci jsou uplně divní (hlavně ten holohlavý chalapec mě fakt rozčiloval), hudba nic moc, o nějakém napínavějším ději ani nemluvě. Pro mě se stal Airbender velkým zklamáním roku.
Wall Street (1987)
Na to, že mi burza a všechno kolem toho nic neříká jsem byl překvapen a hodně vtáhnut do flimu. Stone to udělal fakt dobře a lepší herecké obsazení snad ani vybrat nemohl.
Vrahúni (2010)
Zase ta stejná šablona. Diky, ale radši už né. A to začátek nezačal úplně špatně. Na můj vkus moc zdlouhavé.
Iron Man 2 (2010)
Jako Iron man 1. Slušná zábava s výbornými herci, ale zas kdovíjaká pecka to není.
Dostaň ho tam! (2010)
Není to špatné. Hlavně do půlky filmu. Hej nejdem zahrát famfrpál?? :-)
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Zatím moc zajímavé. Uvidíme, jak se to bude vyvýjet dál. Všichni to srovnávají s Heroes, ale zas tak dobré to není.