Recenzie (1 213)
Kráska z Manhattanu (2002)
PICOVINA!!!!!!
Policajtka (2001)
...
Cela (2000)
ten film nesmiete podcenovat.. ano viem, hra tam lopezova a tak je to tazke, ale ozaj si myslim ze Cela je nesmierne originalny film ktory by nemal uniknut vasej pozornosti. ano v zavere mu dochadza dych ale aj snaha sa ceni.,
Interstate (2002)
neskutocne trapne, na umenie sa hrajuce cosi.. asi by som mal zacat brat LSD alebo co. uplne suhlasim s Huntom.
Simpsonovci vo filme (2007)
je to uplne skvele, vsetko je perfektne, hlasky, homer vsecko.. len mi to viac sedi v tej 20 minutovej podobe.
Šaráda (1963)
total brutal oddychovka. scenar mi pripadal akoby to pisali dvaja novomanzelia na medovych tyzdnoch, rozkosne- v ramci normy naivne- herecke vykony (hepburnova bola jednoducho dokonala v kazdom smere a chemia, aka je medzi nou a grantom prekonava snad aj Han Sola a princeznu Leiu), prekvapiva pointa, ktoru vsak dnesny divak odhali uz na zaciatku filmu. ale zase, na depku niet lepsieho lieku :). Skutocnu Saradu tu vsak zohrava Donen s zanrami a nie s postavami. Raz sledujete napinavy thriller, potom romanticku komediu, potom dramu.. Ale dobre to bolo, uplne sa mi chce cely den usmievat.
Modrý anděl (1930)
v pravom slova zmysle nezabudnutelne majstrovske dielo, ktoremu vojvodi fenomenalny emil jannings. jeden z mala starych filmov ktory ma rozplakal a ktory je ozaj, ale ozaj fakt neskutocne depkoidny. fantasticky film. PS: i love marlene dietrich
Tri oriešky pre Popolušku (1973)
toto je ozaj to najlepsie co doma mame, ale trvanlivost klesa s kazdou reprizou na vianoce.
Bol raz jeden kráľ... (1954)
superhviezdne obsadenie, pamatne hlasky (Co mne lezes do snu?!) a nezabudnutelny maestro werich a burian. jednoducho film pre vsetky generacie a na cely zivot.
Polárny expres (2004)
to si dam radsej po sty krat kralovstvo krivych zrkadiel..