Obľúbené filmy (10)
Stalingrad (1993)
Sedem statočných (1960)
Mimo zákona (1986)
Bezstarostná jazda (1969)
Káva a cigarety (2003)
Apokalypsa (1979)
V Bruggách (2008)
Zabil som svoju matku (2009)
Oproti známějším Imaginárním láskám je Xavierův debut méně stylový ale zato stokrát palčivější a upřímnější. Vůbec ho nedokážu hodnotit s odstupem a je to snad dobře, protože rozhodně nebyl s odstupem natáčen. Jsem si jenom jistý, že jsem nikdy neviděl pravdivěji a silněji zachycený "moderní" vztah matky se synem. Je to ale hodně specifický vztah i typ postav, kdo nikdy nic podobného nezažil, pravděpodobně mu film nic neřekne. neobjektivních *****