Recenzie (893)
Ako si vycvičiť draka (2010)
Krásné, jemně slzopudné. Nepřekročilo to onu hranici do země, kde dlí Up a Wall-E, ale i tak příjemný film. Kdyby všechno selhalo, jistí to notná dávka roztomilosti a viking, co hraje RPG.
Smrtonosná zbraň (1987)
Scéna, kde se Mel Gibson fackuje, stačí na to, aby z tohohle filmu udělala kult?
Templár (2011)
Pověsti o levné televizní inscenaci s hloupým scénářem jsou nepodložené. Zapnul jsem Ironclad jako věrohodnou středověkou bitku s drsným templářem v hlavní roli a přesně to jsem dostal. Jsem spokojený divák, hezká práce.
Matrix (1999)
V autě jsme se dohadovali o nejlepším akčním filmu všech dob. Pro přílišnou jednoduchost otázky bylo nakonec zadání změněno na nejlepší akční film všech dob _kromě_ Matrixu.
Návrat Temného rytiera (2012)
Je jedno, co to je za film. Pointa dějové linky policisty Blakea z toho dělá skvělý film, i kdybychom celou dobu sledovali tančící lachtany.
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
Slovy klasika: "Tak bylo to dobré, ale že bych to musel vidět dvakrát..."
Moneyball (2011)
Skvěle napsané, skvěle zrežírované, krásná kamera, patos veškerý žádný. I když nejste fanoušci baseballu, tenhle film se vám bude líbit, pochopíte ho a půjdete s ním. Moneyball je super, super, super kus filmařiny a režijního umu.
Ja, legenda (2007)
Po internetu kolovaly zvěsti, že nový konec k I am legend je tak famózní, že se kvůli němu vyplatí ten film vidět. Alternativní konec mi až tak superskvělý nepřipadne (možná jsem byl jen příliš natěšený), ale film jako celek je rozhodně dobrý. Výjimečně super byla scéna "jdu pro psa do skladiště".
Insomnia (2002)
"Je tady tma." - "Ne, není."
Bratstvo neohrozených (2001) (seriál)
Jeden z mála seriálů, které můžete vidět znovu a znovu. Asi proto, že není o válce, ale o _lidech_ ve válce. Měl bych si znovu pustit ten dvojdíl o Bastogne. A pak Why we fight, a pak Points, a Curahee. Vlastně si to pustím celý znovu ještě jednou, protože tohle se neokouká. Hey hoo, Silveeeers!